- Katılım
- 21 Şub 2008
- Mesajlar
- 104
sen zaten dainese balıkadam kıyafetiyle giricektin dimi?![]()
Evt nirden bidin:queen::queen:
sen zaten dainese balıkadam kıyafetiyle giricektin dimi?![]()
sen zaten dainese balıkadam kıyafetiyle giricektin dimi?![]()
Hoşgeldin, GKN' dan Referanslıysan sorun yok::tutkuy::
ben girerim abi
kolda çıkartırım,yatakta sararım
giricem diyip girmeyenler utansuın
onur evden mayosunu havlusunu bile aldı:cat:
arkadaş sağlam birisi ama referans sakat :queen::queen:
hoş geldin aramıza kardeşim :rendeer::rendeer:
hoşgeldin arkadaşım, umarım katılımcı olursun, olmasanda NGK seni oldururseni feysbuk grubumuzdada görmek isteriz :mrgreen:
GKN abi butun camasırların dokulucek galıba:cherry:teşekkür ederim ama referansı sakatlayan benim rahat ol yanidimi g k n
:queen::queen::queen:
hoşgeldin arkadaşım umarım istediğin gibi bir ortamı burda bulursun gerçi arkadaşın burda yabancılık çekmezsin
kendini anlat tanıt biraz diycem de hani ne derler
bana arkadaşını söle sana kim olduğunu söliyim oo misal anlatma sen kendini:queen:
ulen bende bıyıkları kıvırıyodum sana dogru o gece tanışmıştık senle :queen:
sonrada yıllar sonra bi velet aldın geldin karşımabu senin oglun dedin :queen:
haberinin olmadığı bişey varmı senınoo onur gelmiş topic acmısta bnm haberim yok:queen: