istanbulda yaşayan üyelerimize

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Herhangi bir firma servisle Kadıköy'e götürecektir zaten... Oradan E-.. gibi otobüsler ve Havaş otobüsleri de var ama, 16S hattı idi sanırım giden sıradan otobüs, tek biletle bile gitmek mümkün.

Sizin orada E-.. li otobüsler de mi var, sizin E'ler herhalde Empire State gider anlamına geliyordur.

Bizdeki E'ler normalda Ekspres anlamında ama biz başka şeylerde diyebiliyoruz.

E -10 Kadıköyden ekspres olarak E-5 yada TEM üzerinden ( durakta iskeleye en yakın peron) , E-3 ise Bostancı sahilden ( iskele önü) direkt havaalanın içinde giden yolcu önündeki durağa kadar gider , çift bilet geçerlidir ( bilet kaç TL bilmiyorum) ama hakkını verir ,

havataş duraklarına da bakabilirsin, sevmediğim bir işletmedir. http://www.havatas.com/Otobus.aspx?i=3

bunların haricinde taksiden başka seçeneğin yok , Ramço'nun bahsettiği Metro tesislerinden havaalanı taksiyle 29 TL yazıyor. Fakat her otobüste o garaja girmiyor !

iyi yolculuklar ...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
uygundur..pazartesi günü sabah 8 de ozaman samandıra metro tesislerinde olurum ondan sonra işleri tek tek hallederiz..0537 926 26 52 telefon numaram pazar günü akşam hatırlatma babında bi msj atarsanız iyi olur..

valla usta allah razı olsun insanın yol bilmemesi ne kdar kötü ya hani inanın otobüsten inince nereye nasıl gitceğime kesin güvensem inaın kimseye yük olmak istememde işte yinede teşekkür ederim benim cep 0532 764 08 97 hocam ben kaskımı ceketimi alır gelirim :D hocam tek işim sabihaya gidip işimi halletmek sonra hiç bir işim yok fazla vaktinizi almam kafanıza göre ne zaman sıkılırsanız atarsınız beni metro turizm yazahanesine . pzar günü akşam dediğiniz gibi mesaj atarım teşekkür ederim
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
valla usta allah razı olsun insanın yol bilmemesi ne kdar kötü ya hani inanın otobüsten inince nereye nasıl gitceğime kesin güvensem inaın kimseye yük olmak istememde işte yinede teşekkür ederim benim cep 0532 764 08 97 hocam ben kaskımı ceketimi alır gelirim :D hocam tek işim sabihaya gidip işimi halletmek sonra hiç bir işim yok fazla vaktinizi almam kafanıza göre ne zaman sıkılırsanız atarsınız beni metro turizm yazahanesine . pzar günü akşam dediğiniz gibi mesaj atarım teşekkür ederim
Bir taksici müşterisinden sıkılmaz :mrgreen:Şaka bi yana siz işinizi halledin yeterki sıkılmak ne kelime..
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
gezeriz tabi pek biyerini bilmem ama kız kulesine karşı çay içeriz karşılıklı baş başa :queen: taximetre açık tabi :queen::queen:

tamam tamam çaylar şirketten ama aksimetreyi dururken kapatcan :D kornaya basmıcan sellektör atmıcan her neyse usta ben kaçar sabah işe gitcez ben yarın bileti laırım kesin saatleri sana bildiririm bide erken gelirsin boşuna bekleme oarlarda ben erken gelriim beklerim o daha mantıklı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst