istanbulda yaşayan üyelerimize

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
denizliden otobüs ile istanbula gelicem pzt günü fakat sabiha gökçen havalimanına gidip geri deöneceğim sabiha gökcene en yakın nereye bilet almam gerkiyor ulaşımı nasıl sağlayabilirm bi fikir konusunda yardımcı olma şansınız varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Okay otobüsün TEM den geliyorsa zaten seni indirecekleri yerin karşısı alışveriş merkezi oradan sanırım taşıt vardır
yoksada birr taksiye binersen çok yakındır birşey tutacağını sanmam.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Okay otobüsün TEM den geliyorsa zaten seni indirecekleri yerin karşısı alışveriş merkezi oradan sanırım taşıt vardır
yoksada birr taksiye binersen çok yakındır birşey tutacağını sanmam.

sorayım ben bir onu gümrüğe ürün takıldı ta denizliden onu almaya geliyorum ya alcam geri döncem :(
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
bi hayır sahibi yok mu yahu istanbulda ki, gidip alsın gönderiversin artık neyse onu sana? Nerde kaldı motorcu kardeşliği hani:)
 
Katılım
22 Eyl 2005
Mesajlar
44
bildiğim kadarıyla oraya en yakın samandıra metro tesisleri. oradan taksi tahminen 40tl yazar. yada eğer otobüsünüz körfezi feribot ile geçiyorsa hangi hattı kullandığına bakmalı. eğer yalova-pendik ise zaten iskeleden hava alanı herhalde 15-20 tl yazar. eski hisardan geçerse 5 lira daha yazar. siz sorun yine de tabi, taksiyle pek işim olmuyor yanıltmayayım.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ooofff sıkıntı büyük :pale:

bi hayır sahibi yok mu yahu istanbulda ki, gidip alsın gönderiversin artık neyse onu sana? Nerde kaldı motorcu kardeşliği hani:)

İlk olarak gerçekten sıkıntı büyük
ikinci olarak benim gitmem lazım
ücüncü olarak ben istanbulu bilmiyorum
dördüncü oalrka o kdar kısık bir bütçeyle gelicem ki :D herşeyi en ince ayrıntısına kda ryapmam laızm
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
denizliden otobüs ile istanbula gelicem pzt günü fakat sabiha gökçen havalimanına gidip geri deöneceğim sabiha gökcene en yakın nereye bilet almam gerkiyor ulaşımı nasıl sağlayabilirm bi fikir konusunda yardımcı olma şansınız varmı ?
metronun samandıra tesislerine inip 10 dakikada sabiha gökçen e ulaşabilirsin..
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herhangi bir firma servisle Kadıköy'e götürecektir zaten... Oradan E-.. gibi otobüsler ve Havaş otobüsleri de var ama, 16S hattı idi sanırım giden sıradan otobüs, tek biletle bile gitmek mümkün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nasıl ulaşacağın konusunda Avrupa yakasında oturan birisi olarak pek iyi tavsiyeler veremeyebilirim ama İstanbul'a gelen tek şirket metro olsa otostopla gelir yine metroyu kullanmam diyebilirim. Metro turizmin Japon'ya ya kamikaze olarak gitmiş ama Japon olmadığı için kadroya alınmamış kişilerden oluşan bir şoför kadrosu var.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
erro usta metro turizm olduğunu anladım hani dedikleri gibi heryerde otobüs gibi indirp bindirdikleri çin düğmeye basar inerim demiştim aslında sanırım normal metroyada uydu benim cümle ramço yazmış hani samandıra da inersen 10 dk diye orda inmeye çalışıcam artık bakalım bir istabul klasiği dir ya filimlerde metrodan inicem seni yenicem istanbul diye bağırıp gümrüğe gidip ürünümü alıp köyüme denizliye dönücem :D inşşşşş
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
anladığım kadarıyla pazartesi geleceksin..peki saat kaçta???
eğer akşam 17 : 00 sonrası ise alıp havaalanına götürürüm seni...
ha gündüz dersen yapabileceğim bişey yok..en fazla yol tarif ederim...
http://www.sgairport.com/havaalani/tr/ulasim/iett.asp
http://www.sgairport.com/havaalani/tr/ulasim.asp

hocam akşam otobüsüne binicem büyük ihtimalle 7-8 gibi istanbulda olucam ordan sabihaya geçicem gümrükte işlemlerim sanırım en fazla 1-2 saat sürse benim gümrükten çıkışım 12 olur o aatden sonra boşum aslında istanbulda bi yerlerde oturur vakit geçiririm sanırım yinede teklifniz için teşekkür ederim benim tek sıkıntım sabah otobüsten sabihaya ulaşmak olucak aslında onu çözebilirsem hiç bi sıkıntım yok gibi önemli olan oraya varmak :(
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hocam akşam otobüsüne binicem büyük ihtimalle 7-8 gibi istanbulda olucam ordan sabihaya geçicem gümrükte işlemlerim sanırım en fazla 1-2 saat sürse benim gümrükten çıkışım 12 olur o aatden sonra boşum aslında istanbulda bi yerlerde oturur vakit geçiririm sanırım yinede teklifniz için teşekkür ederim benim tek sıkıntım sabah otobüsten sabihaya ulaşmak olucak aslında onu çözebilirsem hiç bi sıkıntım yok gibi önemli olan oraya varmak :(
otobüste nerede ineceksiniz ben yardımcı olayım..cuma cumartesi pazar pazartesi günleri boşum.. ybr 125 im her daim hazır ve nazır..minimum ücretle maximum iş...:mrgreen:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
otobüste nerede ineceksiniz ben yardımcı olayım..cuma cumartesi pazar pazartesi günleri boşum.. ybr 125 im her daim hazır ve nazır..minimum ücretle maximum iş...:mrgreen:

:D ybr taxi mi hocam valla pazartesi günü boşsanız denizli den kaskımıda alır gelirim otobüsten büyük ihtimalle samandra tesislerinde inicem yada samandırada 8-9 gibi orda olucam benzininiz ben karşılarım usta zaten falz bi yere gitmicez sadece sanırım :D bi sabihaya ordanda fenerbahçe samandıra tesislerine uğrarız :D ordan sen nereye istersen tabi oraya gideriz olabilir benim açımdan sizin açınızdan
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
:D ybr taxi mi hocam valla pazartesi günü boşsanız denizli den kaskımıda alır gelirim otobüsten büyük ihtimalle samandra tesislerinde inicem yada samandırada 8-9 gibi orda olucam benzininiz ben karşılarım usta zaten falz bi yere gitmicez sadece sanırım :D bi sabihaya ordanda fenerbahçe samandıra tesislerine uğrarız :D ordan sen nereye istersen tabi oraya gideriz olabilir benim açımdan sizin açınızdan
uygundur..pazartesi günü sabah 8 de ozaman samandıra metro tesislerinde olurum ondan sonra işleri tek tek hallederiz..0537 926 26 52 telefon numaram pazar günü akşam hatırlatma babında bi msj atarsanız iyi olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst