İstanbul'da motor kullanıcısı olmala ilgili güzel bir oyun...

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
sanırım prometheus çok önce vermişti bu oyunu...
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
6
selam ben gökhan

dostum hakkat hiç gülücegim yoktu hehehehhehehhehehehhehehehehehheheehehhe bravo motorcu dediğin yürekli olur sert olur
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
maauhauha....arbaya vurduğun zaman Şöför 'abe chu' dior..güleceğim yoktu hakkaten.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst