[Oyun] İki Tekerle Trafikte / Two Wheeler Trauma

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
komtan bu motor nasıl gidiyor:silent:klavyede basmadığım tuş kalmadı:mrgreen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
ok tuşları ile arkadaşlar, nasıl açamadınız hayret, altta ki linke tıklayın olmadı :queen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
sayın hayalet mod komtan bey...:cherry: çok güzel bir oyun paylaşım için teşekkürler...:bounce: biraz önce bi 4 tekere çarptım herif fena haşladı yaw...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla süper oyun ben gayet güzel oynuom teşekkürler :rendeer:

bitti hareket eden yayalar akan trafik gelen motorlar ilerleyen bölümlerde sizleri beklior:D
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
o ne yaw adama çarptık mı bir dövmedi kalıyor çağır polisi olm hala hala hahaha
çok komik bir oyun süper
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
cık cık bu trafikte sürme olayını hiç sevmedim. elemana dokunmadan bagırıp çagırmaya başlıyor yaa. stres bastı:mrgreen:

mümkünse bunun trafiksiz olanını alalım veya dağ yolunda varsa oda olur:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
evet ya herife hafiften dokunuyon adam yırtınıyo ne barıyon kardeşim alla alla yaptırırız neyse hasarın :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hadi bakalım. Bitirin. :bounce:

Çok keyifli. :cherry:

winuz8.jpg



Teşekkürler Gürkan abi :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bu kırmızı arabadaki adama noLuyo yaw.Fefüje çarpsam bile kızıyor manyak mı ne:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst