selam, önce geçmiş olsun diyeyim. Bu yaraların ne şekilde olduğu, alttaki dokulara ve göğüs duvarına yapışık olup olmadığı, senin kilon cilt durumu (yanık skarı vs) önemli oluyor bu gibi durumlarda. Bence önce bir devlet hastanesinin Plastik ve Rekonstruktif Cerrahi bölümüne gidip muayene olmalısın. En doğru bilgiyi bu şekilde alabilirsin. Ayrıca daha pahalı olunca her zaman daha iyi olacağı anlamına da gelmiyor. Örneğin aynı doktor aynı ameliyatı X hastanede 1500 YTL ye yaparken Y hastane de 3000 YTL ye yapabiliyor. Aradaki fark tamamen hastanenin aldığı fark.
Tekrar geçmiş olsun diyorum hoşçakal..