Istanbulda Estetik Ameliyat Ne Kadar?

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göğsümde 30 cm lik derin ameliyat izleri var 3-4 cm eninde
istanbul kocaelinde uygun fiyata temiz nerde estetik ameliyat olurum
onudamı balta ile yaptın diye kafa yapmayın:p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
musti geçmiş olsun.ajda pekkanı ara bul,o sana uygun biyer tarif eder:queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Buradan kimse sana fiyat veremez sanırım, ama bir dost olarak şunu söyleyebilirim ; İyi bir hastane 5000 lira fiat verdiyse, sakın ha sakın 2000-3000 liraya teneke bi yerde yaptırma. Çünkü bu iş önemli ve riskli.
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
67
selam, önce geçmiş olsun diyeyim. Bu yaraların ne şekilde olduğu, alttaki dokulara ve göğüs duvarına yapışık olup olmadığı, senin kilon cilt durumu (yanık skarı vs) önemli oluyor bu gibi durumlarda. Bence önce bir devlet hastanesinin Plastik ve Rekonstruktif Cerrahi bölümüne gidip muayene olmalısın. En doğru bilgiyi bu şekilde alabilirsin. Ayrıca daha pahalı olunca her zaman daha iyi olacağı anlamına da gelmiyor. Örneğin aynı doktor aynı ameliyatı X hastanede 1500 YTL ye yaparken Y hastane de 3000 YTL ye yapabiliyor. Aradaki fark tamamen hastanenin aldığı fark.
Tekrar geçmiş olsun diyorum hoşçakal..
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
121
dostum 1 ay önce burundan estetik oldum özel ataköy hastanesinde
1000 doktor 1000 hastane toplam 2000liraya oldu saygılar
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
dostum sanıyorum erkeksin bence hiç gerek yok bıçak altına yatmaya,kadın olsan tamam diyecem ama erkek adamsın boşver öyle yaralı kalsın daha karizmatik...conan gibi..:)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
dalga geçmeyin yaw sağlık sorunu bu. Geçmiş olsun. İstanbul'daki hastanelere bizzat gidip konuşursan iyi olur. "Ortopedist" in söylediğini de doktoruna sorarak (hastane masrafı ne kadar diye) konuşursan iyi olur.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ccbbdd' Alıntı:
dostum sanıyorum erkeksin bence hiç gerek yok bıçak altına yatmaya,kadın olsan tamam diyecem ama erkek adamsın boşver öyle yaralı kalsın daha karizmatik...conan gibi..:)

ne alaka ya alla allaaaaaaaaaa
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Dishy arkadaş espiri yapmış ama sen anlamadın herhalde her zamanki gibi :cherry: ...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
sazanlıkta da üzerine yok her zaman ki gibi :cherry: :cherry:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
SuperDude' Alıntı:
dalga geçmeyin yaw sağlık sorunu bu. Geçmiş olsun. İstanbul'daki hastanelere bizzat gidip konuşursan iyi olur. "Ortopedist" in söylediğini de doktoruna sorarak (hastane masrafı ne kadar diye) konuşursan iyi olur.
dalga geçtiğim kanısına nasıl vardın,ben ciddiyim benim fikrim bu bence gerek yok yüzünde yada görünen biryerde değil..Böyle düşünemezmiyim ha düşünemessin diyorsan o ayrı
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
ccbbdd' Alıntı:
dalga geçtiğim kanısına nasıl vardın,ben ciddiyim benim fikrim bu bence gerek yok yüzünde yada görünen biryerde değil..Böyle düşünemezmiyim ha düşünemessin diyorsan o ayrı

Neden üstüne alındın ki? :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst