istanbula gidermi?

Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
merhaba arkadaşlar, uzun yol otobüslerinin çoğuna danıştım ama hiç bir otobüs kabul etmiyo kontrol noktası yüzünden bu nedenle son çare olarak motoruma binerek istanbula gitmeyi düşünüyorum ama çin malı olduğundan dolayı bazı tereddütlerim var..
Motorumun bakımlarını yaptırıp sağlam bi bando kayış taktırmayı düşünüyorum öncelikle ve her 1,1 buçuk saatte bir yarım saat mola vermeyi düşünüyorum biliyorum zor bir yolculuk olucak ama mecburum.. sizce motorum dayanabilmi bu yolculuğa 800 km lik yola yada yolda ne gibi bir arıza çıkabilir karşıma cevaplarsanız sevinirim,

şimdiden teşekkür ederim tüm cevaplarınız için:rendeer:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
zaman dilimi oalrak mola verme km oalrak ver ve bu km 100 km yi geçmesin 100 km de 15 dk mola hayli yetecektir.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Motoru satıp istanbulda Başka motor olsan daha ucuza gelmezmi senin için :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
Motoru satıp istanbulda Başka motor olsan daha ucuza gelmezmi senin için :silent:

açıkçası saçma buldum önerini:bounce:

uzun yolun kaynağı insanın kendisidir.Altında mobilet olup TR yi gezenler var:).Kısacası kendine güveniyosan gidersin.Mondial filan olsa motorun kesin git derim ama motorun markasını hiç duymadım.Denemeye değer.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
muğladan İstanbula gitmeyi düşünüyorum.. Bu arada Şenonar arkadaşımız yazmış motoru satsan daha iyi olmazmı diye ama bu benim 3. motorum diğer 2 motorumda bana çok sorun yarattı sürekli yolda kalma sorunu yaşadım bu motoru alalı 4 ay oldu ama hiç yolda bırakmadı şimdiye kadar gördüğüm çin mallarının arasında en iyisi diyebilirim onun için değiştirmek istemiyorum daha önce küçük sorunlar çok yarattı ama 800 km lik bi yolda nasıl olur bilmiyorum:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
muğladan İstanbula gitmeyi düşünüyorum.. Bu arada Şenonar arkadaşımız yazmış motoru satsan daha iyi olmazmı diye ama bu benim 3. motorum diğer 2 motorumda bana çok sorun yarattı sürekli yolda kalma sorunu yaşadım bu motoru alalı 4 ay oldu ama hiç yolda bırakmadı şimdiye kadar gördüğüm çin mallarının arasında en iyisi diyebilirim onun için değiştirmek istemiyorum ama 800 km lik bi yolda nasıl olur bilmiyorum:silent:

gözüne kestiremiyorsun...Sakın sakın deneme mezarın olur o yol.Şüpheyle yapacaksan hiç yapmayacaksın.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
muğladan İstanbula gitmeyi düşünüyorum.. Bu arada Şenonar arkadaşımız yazmış motoru satsan daha iyi olmazmı diye ama bu benim 3. motorum diğer 2 motorumda bana çok sorun yarattı sürekli yolda kalma sorunu yaşadım bu motoru alalı 4 ay oldu ama hiç yolda bırakmadı şimdiye kadar gördüğüm çin mallarının arasında en iyisi diyebilirim onun için değiştirmek istemiyorum daha önce küçük sorunlar çok yarattı ama 800 km lik bi yolda nasıl olur bilmiyorum:silent:

hacı 800 km yolu ortalama 70 km hızla 13 saatte alırsın (hiç durmadan ) dinlenme olaylarını filanda hesaba kat yanına basit bir çadır al en fazla 5 saat sür sonra çadırı kurup uyu iyice dinlenince tekrar devam edersin 800 km yolu çok rahat gidersin hiç bir korkun olmasın mutlaka termosla çay veya kahve al ama illaki sıvı al
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
776
merhaba arkadaşlar, uzun yol otobüslerinin çoğuna danıştım ama hiç bir otobüs kabul etmiyo kontrol noktası yüzünden bu nedenle son çare olarak motoruma binerek istanbula gitmeyi düşünüyorum ama çin malı olduğundan dolayı bazı tereddütlerim var..
Motorumun bakımlarını yaptırıp sağlam bi bando kayış taktırmayı düşünüyorum öncelikle ve her 1,1 buçuk saatte bir yarım saat mola vermeyi düşünüyorum biliyorum zor bir yolculuk olucak ama mecburum.. sizce motorum dayanabilmi bu yolculuğa 800 km lik yola yada yolda ne gibi bir arıza çıkabilir karşıma cevaplarsanız sevinirim,

şimdiden teşekkür ederim tüm cevaplarınız için:rendeer:

Merhabalar...
Yolculuk konusunda motorunuzun scooter olmasın bazı riskleri beraberinde getiriyor. Bunların başında sizinde önlem almaya çalıştığınız kayış gibi. Ayrıca yüksek süratlerde (80km ve üzeri) motorunuz yüksek devirlerde ilerleyeceği için devamlı bu hızarda uzun süre seyrettiğinizde ısınma, buna bağlı yağ incelmesi ve hararet sorunları ile karşılaşırsınız. Ancak gidilmeyecek diye bir kaide yok.,
Öncelikle kayışınızı değiştirmeniz, akabinde de yanınıza yedek bir kayış almanızı öneririm. Motrunuzla sabırlı olmanız uzu süre yüksek süratlerde gitmemeniz gerekli. Ara ara gaz kesip düşük hızlarda seyrederek motorunuzun yağının soğumasını sağlamaısınız. Öte yandan yolculuğunuz uzun sürecei için gün içinde yorulma, dikkat dağılması gibi sorunlarla karşılaşacaksınız. Bu nedenle öğln saatlerinde uzun molalar vermeniz olası risleri azaltacaktır. Özellikle konvoy halinde ilerlemelerde trafiğe uymak zorunda kalacak, mecburen uzunca süre yüksek hızlarda gitmek zorunda kalacaksınız. Buna dikkat edin...
Lastik havalarınızı biraz artırın. Bu lastiklerinizin ısınmasını geciktirecektir.
Bunun dışında eğer mümkünse ön sperlik kullanın. Zira uzun süre rüzgara maruz kalacağınız için yorulabilirsiniz. Çok faydasını göreceksiniz.
Dikkatli gelin ve isterseniz İstanbulda mesela sizinle emirganda :wiinkk:çay bile içebiliriz. Bende Salı günü Ankara'dan istanbula motorla geleceğim.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
motosıklet ist. gelmesıne gelırde bu yolculuk takrıben 15 saatı bulacaktır dolayısıyle 15 saatlık yolculuğa sız kendınızzı hazırlayın yola cıkmadan önce harıta üzerınde güzergahınızı iyi belırleyıp benzın ihtıyaçlarınızı ayarlayın ve yol üzerınde gececeğiniz yerlerde tamırcıler varmı bakın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğrusu bu markayı hiç bilmiyordum, internetten baktım bence 150 cc motor yormadan sıkıştırmadan (havada sıcak) mola vererek pek alada gelebilir, bir seferde bu kadar yolu yapmayı düşünüyorsun, istanbula gelmesende zaman içinde nasıl olsa bu kilometreyi yapacaksın, yeterki bu yolculukta tedbirli ol, sen makinayı üzmeki o da seni üzmesin...:cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu yolculuk bir şekilde yapılır ama şu zamanda kesinlikle yapılmaz.

Kimse beyin haşlayıcı günümüz sıcaklarını aklına getirmemiş. Alternatif olarak gece yolculuğu ise kesinlikle tavsiye edilecek birşey değil. Otoban harici gece gerçekten çok tehlikelidir.

Sözün özü, bu yolculuğu yapacaksan yap, ama kesinlikle bu aşırı sıcak günlerde yapma.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Arkadaşım. 800 km yolu bir an önce bitiricem diye basabas gelme. Ben senin yerinde olsam geze geze gelirim:) arada bir herhangi bir köy kahvesinde mola verir çay içerdim geceleri ise Çadır kurar dinlenirdim. böyle hem daha güvenli hem daha zevkli geçer yolculuğun.

İkinci bir seçenek eğer motorunu denemek istersen gazı açta gel bakalım ne kadar dayanacak:)))
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
125
her türlü gider kardeşim,
hesabını kitabını yap, arkadaşına iyi bak, önlemini al, 2 katı dikkatli ol, kendini ve arkadaşını fazla zorlama, başkalarının gazına gelme,....
yolun açık olsun, geze geze git... :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
şimdi muğladan istanbula gitmen sorun değil. sabah erken çıkarsan sakin sakin 70-80 km hızlarla ve bol mola verirsen bir sorun olmaz. yanında mutlaka kayış, lastik spreyi vs gibi ekstra malzemeler olsun. hatta sigorta, buji ve ampul bile almakta fayda var. benim sana önerim muğla bandırma hattını kullanıp bandırmadan feribotla istanbula geçmem yönünde olacaktır. hem yol daha az sürer hemde dinlenme fırsatı bulabilirsin. İDO nun web sitesinde hızlı feribot saatleri var. bir incele istersen.
 
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
58
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.. kısmetse bu perşembe günü yola çıkmayı düşünüyorum:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst