- Katılım
- 1 Mar 2013
- Mesajlar
- 269
- Konu Yazar
- #1
Herkese Selam!
GT250R forumundan ysfist(Yusuf) ve Gnuk(ben) 20.04.2013 tarihli İstanbul, Tuzla, Sapanca, Kartepe rotası üzerinde yaklaşık 360km'lik bir gezi düzenledik.
Çekilen fotoğraflar ve videoları aşağıda bulabilirsiniz.
Merak edenler için, ortalama sürat ; 135-140km/h
Yapılan mesafe ; 360 KM
Ortalama Yakıt Tüketimi ; 3,80LT/100km (13 litre benzin ile 385km.)
Oldukça eğlenceli bir gezi oldu. Muhteşem açık büfe kahvaltı, Kartepenin akıl almaz sis örtüsü ve hoş virajları. Ve tabiki Yusuf ile yaptığımız sohbetler ve arkadaşlığımız.
Biz çok eğlendik, umarım sizlerde keyifle okursunuz.:cat:
Görüşmek üzere =)
Herşeyden önce rotamız;
Ve arkası =)
Görüş mesafesi 3-4 metre =) Çok ama çok enteresan.
Bu arada motorum 2000km'yi devirdi
Bu arada unutmadan, youtube'da diğer videolarımı da izleyeblirsiniz :king:
GT250R forumundan ysfist(Yusuf) ve Gnuk(ben) 20.04.2013 tarihli İstanbul, Tuzla, Sapanca, Kartepe rotası üzerinde yaklaşık 360km'lik bir gezi düzenledik.
Çekilen fotoğraflar ve videoları aşağıda bulabilirsiniz.
Merak edenler için, ortalama sürat ; 135-140km/h
Yapılan mesafe ; 360 KM
Ortalama Yakıt Tüketimi ; 3,80LT/100km (13 litre benzin ile 385km.)
Oldukça eğlenceli bir gezi oldu. Muhteşem açık büfe kahvaltı, Kartepenin akıl almaz sis örtüsü ve hoş virajları. Ve tabiki Yusuf ile yaptığımız sohbetler ve arkadaşlığımız.
Biz çok eğlendik, umarım sizlerde keyifle okursunuz.:cat:
Görüşmek üzere =)
Herşeyden önce rotamız;
Ve arkası =)
Görüş mesafesi 3-4 metre =) Çok ama çok enteresan.
Bu arada motorum 2000km'yi devirdi
Bu arada unutmadan, youtube'da diğer videolarımı da izleyeblirsiniz :king: