İstanbul, Tuzla, Sapanca, Kartepe, İstanbul

Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Herkese Selam!

GT250R forumundan ysfist(Yusuf) ve Gnuk(ben) 20.04.2013 tarihli İstanbul, Tuzla, Sapanca, Kartepe rotası üzerinde yaklaşık 360km'lik bir gezi düzenledik.
Çekilen fotoğraflar ve videoları aşağıda bulabilirsiniz.

Merak edenler için, ortalama sürat ; 135-140km/h
Yapılan mesafe ; 360 KM
Ortalama Yakıt Tüketimi ; 3,80LT/100km (13 litre benzin ile 385km.)

Oldukça eğlenceli bir gezi oldu. Muhteşem açık büfe kahvaltı, Kartepenin akıl almaz sis örtüsü ve hoş virajları. Ve tabiki Yusuf ile yaptığımız sohbetler ve arkadaşlığımız.

Biz çok eğlendik, umarım sizlerde keyifle okursunuz.:cat:

Görüşmek üzere =)

Herşeyden önce rotamız;
2j4erl2.jpg


Ve arkası =)
m8luu.jpg

im87e9.jpg

9fxq9v.jpg

aujxwp.jpg

2uy3twk.jpg

Görüş mesafesi 3-4 metre =) Çok ama çok enteresan.
296hjky.jpg

2621mon.jpg

2mr9r9f.jpg

zikk6w.jpg

2i1o45d.jpg

Bu arada motorum 2000km'yi devirdi :)
smxg6f.jpg

357n1pl.jpg

33e7ort.jpg

206hdle.jpg

x5z2gn.jpg

15p0bvr.jpg



Bu arada unutmadan, youtube'da diğer videolarımı da izleyeblirsiniz :king:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
41 rs plakalı motoru yada benzeri olanı bir kaç kez 1. köprüde gördüm sabah trafiğinde... hatta geçen gün sağına bakmadan inanılmazca üzerime kırdı...


güzel bir gün olduğu her halinden belli.. sağlık sebebi ile bir süre motosiklet kullanamayacağım... siz hazır kullana biliyorken tadını çıkarmaya devam edin...
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
eline saglik furkan. bugun tum haftanin stresini attik.sabah sapanca bercestede ayiptir soylemesi acik bufe kahvaltı cok iyiydi tavsiyemdir. (22 tl kisi basi). tempolu surduk virajli kartepe yollarina tirmandik. sis bir acayipti. gtrlar bizi utandirircasina akti gittiler bu tempoda. 100 km de 4.5 litre icse de degdi buna. velhasilkelam cok eglendik

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

41 rs plakalı motoru yada benzeri olanı bir kaç kez 1. köprüde gördüm sabah trafiğinde... hatta geçen gün sağına bakmadan inanılmazca üzerime kırdı...


güzel bir gün olduğu her halinden belli.. sağlık sebebi ile bir süre motosiklet kullanamayacağım... siz hazır kullana biliyorken tadını çıkarmaya devam edin...
benimdir. ama oyle bakmadan inanılmaz kirislar falan yapmam herkes bilir:) sen oyle farketmissindir ramco hocam muhakkak bakip gecmisimdir. ki oyle degil ya dedigin gibi olsun farzedelim burada böylece anlatmaya ne hacet:) ayrica sen alinma ama servis minibusleri de cok toleransli degil motorculara:) bu da antiparantez
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
vayyavrumbee. beni böyle gezilere çağırmayın 30kmlik şehir içinde trafik ışıklarıyla dolu geziye çağırın. apaçisiniz olum siz!!
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
41 rs plakalı motoru yada benzeri olanı bir kaç kez 1. köprüde gördüm sabah trafiğinde... hatta geçen gün sağına bakmadan inanılmazca üzerime kırdı...


güzel bir gün olduğu her halinden belli.. sağlık sebebi ile bir süre motosiklet kullanamayacağım... siz hazır kullana biliyorken tadını çıkarmaya devam edin...

Üstad bir yanlışlık var, sessiz sakin adam, nasıl üzerine inanılmazca kırdı anlayamadım =) Belki sen öyle algılamışsındır..
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
yapıyo yapıyo ikiside apaçi bunların bi video çekmişler geçen gün arabalara teğet geçiyolar ışıklarda yayaları korkutuyorlar ışıklarda niye durmuşlar ben asıl ona çok şaşırdım.hyosunga krank kırdıran apaçilerden bunlar:queen:
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
yapıyo yapıyo ikiside apaçi bunların bi video çekmişler geçen gün arabalara teğet geçiyolar ışıklarda yayaları korkutuyorlar ışıklarda niye durmuşlar ben asıl ona çok şaşırdım.hyosunga krank kırdıran apaçilerden bunlar:queen:

hahahah :)))) abii Allah iyiliğini versin iyi güldüm valla. Seninde marifetlerini duyduk, Kaplumbağa terbiyecisi :))
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
baba 360 km nasıl dayandınız ben 155 km fln geldim ilk defa okadar uzun yola cıktım 110 km sonra popom u hissetmez oldm uyuştu :D bitsede insem dedim tabi rodajdayım 90 ı da geçemiyorum devirli gidiyorum 5.500 :) arada bi yokladım ama 142 yi gördüm bıraktım :) rodaj bi bitse 120 ile gidebilsem standart hız rahat olcak yol btmiyo 90 la :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
arkadaş birde haber verin geliyoruz diye :) bizde bir başımıza geziyoruz.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
eline saglik furkan. bugun tum haftanin stresini attik.sabah sapanca bercestede ayiptir soylemesi acik bufe kahvaltı cok iyiydi tavsiyemdir. (22 tl kisi basi). tempolu surduk virajli kartepe yollarina tirmandik. sis bir acayipti. gtrlar bizi utandirircasina akti gittiler bu tempoda. 100 km de 4.5 litre icse de degdi buna. velhasilkelam cok eglendik

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------


benimdir. ama oyle bakmadan inanılmaz kirislar falan yapmam herkes bilir:) sen oyle farketmissindir ramco hocam muhakkak bakip gecmisimdir. ki oyle degil ya dedigin gibi olsun farzedelim burada böylece anlatmaya ne hacet:) ayrica sen alinma ama servis minibusleri de cok toleransli degil motorculara:) bu da antiparantez


hocam ben servis minibüslerini savunmadım... üstelik ben trafikte üzerime düşeni fazlasıyla yapıyorum... allaha şükür 2003 den beri trafikte uzun yol çalıştım kimseyi üzmedim.. neyse konu bu değil... dört tekerliler her zaman apaçidir... beni yolda görürsen selam ver.. arkada mt nin logosu , motorcu dostu logosu ve motosikletlileri farkedin logosu var... yoksa tokalaşmak için ben kırarım üzerine... şaka şaka kırmam... bu arada seni gördüğüm yer altunizade bağlatı sapağının orasıdır... genelde motosiklet sürücüleri orda en sağa kırarlar... sen dediğim yeri hatırlamıssındır...

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------

yapıyo yapıyo ikiside apaçi bunların bi video çekmişler geçen gün arabalara teğet geçiyolar ışıklarda yayaları korkutuyorlar ışıklarda niye durmuşlar ben asıl ona çok şaşırdım.hyosunga krank kırdıran apaçilerden bunlar:queen:


herkes biraz apaçidir... hepimizde biraz vardır... sen neden adamların üstüne gidiyorsun yaw....:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
1,797
beni çağırmıyolar geziye ramço. eğer bidaha beniçağırmasınlar rezil rüsva etmezsem:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst