- Katılım
- 28 Ara 2012
- Mesajlar
- 84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Elin Batılısı neden motosiklet/bisiklet kullanımını destekliyor?
"Dört tekerlekli ayı, sen yola çıktın mı ortalık batıyor" deyip şehir merkezine sokmuyor arabaları!
Bizde ise hökümet araba alımını/kullanımını teşvik ediyor, neden?
Çünkü otomobilden daha fazla vergi alacak, daha fazla benzin satacak, sattığı benzinden daha çok vergi toplayacak.
Gelişememiş toplumlarda müreffehlik seviyesi para ile ölçülür, parası olan adamdır, parası olmayan adam ise adam bile sayılmaz. Evet, ekonomi gelişti artık devletin parası var ama insana saygı duymadığı ve yatırımlar vatandaş odaklı yapılmadığı için henüz "gelişemedik!" Gelişme ceple değil kafa ile zihin ile başlar. Bizde o yönde eksik var.
Ha, bu dediğiniz Türkiye'ye gelse ne olur?
Bizim dört tekerlekli ayılar vura vura iki günde pert eder garibi..
Türkiye'yi sadece motosiklet ve bisiklet kullanımı kurtarır trafik derdinden! Gün gelecek, kafalar duvarlara vurulacak bu yüzden.
Bizde metro olmaz. Çünkü toprak yapımız birçok yerde müsait değil. İnşaatla uğraşan tanıdığınız varsa sorun. Hele İstanbul'un zemini küllüm helva gibi..
"Dört tekerlekli ayı, sen yola çıktın mı ortalık batıyor" deyip şehir merkezine sokmuyor arabaları!
Bizde ise hökümet araba alımını/kullanımını teşvik ediyor, neden?
Çünkü otomobilden daha fazla vergi alacak, daha fazla benzin satacak, sattığı benzinden daha çok vergi toplayacak.
Gelişememiş toplumlarda müreffehlik seviyesi para ile ölçülür, parası olan adamdır, parası olmayan adam ise adam bile sayılmaz. Evet, ekonomi gelişti artık devletin parası var ama insana saygı duymadığı ve yatırımlar vatandaş odaklı yapılmadığı için henüz "gelişemedik!" Gelişme ceple değil kafa ile zihin ile başlar. Bizde o yönde eksik var.
Ha, bu dediğiniz Türkiye'ye gelse ne olur?
Bizim dört tekerlekli ayılar vura vura iki günde pert eder garibi..
Türkiye'yi sadece motosiklet ve bisiklet kullanımı kurtarır trafik derdinden! Gün gelecek, kafalar duvarlara vurulacak bu yüzden.
Bizde metro olmaz. Çünkü toprak yapımız birçok yerde müsait değil. İnşaatla uğraşan tanıdığınız varsa sorun. Hele İstanbul'un zemini küllüm helva gibi..