- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
Bu kadar mıyız arkadaşlar. Ben kalabalık olacak diye bekliyorum
potaların arkasında belturun orda yeterince yer mevcut motorlarımız için:wiinkk:Burger'in arkası yanlış bir tercih olabilir, motorları parketmeye yer bulamayabilirsiniz.
isteyenler belturda oturabilir bizler muhtemelen çayır çimen yayılırız sohbet muhabbetde cabasıbuluşmanın iceriği nedir ? biyerde oturmakmı gezmekmi yani caddebostana geldik e napcaz orda ?
vaaay alper'im moderatörüm kısmet işlerimi ayarlar isem uğrarım yanına
Evet beyler az bi süre kaldı kimler geliyo :flower: