[İstanbul] Sezon Açılış Buluşması 25/04/2015 cumartesi

Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Avrupa yakası için nerede bulusulur ona gore onu da yazsanız iyi olur
 
Katılım
15 Nis 2015
Mesajlar
127
Kısmetse bende gelmek ve sizlerle tanışmak istiyorum. Görüşmek üzere.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şimdiden katılacak arkadaşlara keyifli bir buluşma diliyorum :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Burger'in arkası yanlış bir tercih olabilir, motorları parketmeye yer bulamayabilirsiniz.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
buluşmanın iceriği nedir ? biyerde oturmakmı gezmekmi yani caddebostana geldik e napcaz orda ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Katılım
15 Ocak 2009
Mesajlar
33
herkese selamlar.bende gaziosmanpaşa dan nasipse gelicem. fakat amaç takılmak mı. gezmek mi. yeme içmek mi?
uzun bir zamandan sonra toplu gezmek iyi olur.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
amacımız uzun zamandır görüşemediğimiz arkadaşlarımızla hasret gidermek sohbet etmek aramıza yeni katılanlarla tanışmak
isteyenler ister belturda ister burger king de yemeklerini yiyebilirler şu an için toplu bir sürüş düşünmüyoruz
 
L

LifeisBike

Yeri yurdu bilmeyenler için Avrupa Yakasında bir buluşma noktası belirleyebiliriz, mesela toplanmaya uygun olacak bir nokta olmalı bu. Bu konuda köprüye yakın bir yer tercih edilmeli diye düşünüyorum.

Haliç köprüsünün altına inip Haliç Kongre Merkezi girişi toplanmak için uygun olabilir, Tekrar haliç kongre merkezinin içerisinden geçip e5 'e çıkar köprüye bağlanılabilir. Bu fikri destekleyen arkadaşlar olur ise, saat belirleyebiliriz.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
vaaay alper'im moderatörüm kısmet işlerimi ayarlar isem uğrarım yanına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst