İstanbul-Samsun- Artvin (Ağustos 2010)

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Arkadaşlar bir türlü fırsat bulamadım. Ağustos 2010'da eşim ve kayın pederim ile birlikte yaptığımız İstanbul-Samsun-Artvin gezimizi anca yayınlayabildim. Birazda resim yeteri kadar çekemedik. Ama belki bu kadarıda bazı duygularımızı canlandırabilir sanırım. Gezi dokuz gün ve 3200km. sürdü. Sadece Samsun ve Artvindeki akrabalarda konakladık. 2011 yaz tatili için planladığım İstanbul-Muğla-Aydın-İzmir-Çanakkale-İstanbul gezisinde görüşmek dileğiyle :queen: İyi seyirler :)


img1131z.jpg


img1132x.jpg


img1140r.jpg


img1141k.jpg


img1142a.jpg


img1143ox.jpg


img1145oc.jpg


img1149nk.jpg


img1150n.jpg


img1151wf.jpg


img1154a.jpg


img1159gl.jpg


img1161or.jpg


img1163sy.jpg


img1165a.jpg


img1166g.jpg


img1169c.jpg


img1170j.jpg


Uploaded with ImageShack.us[/img]

img1171b.jpg


img1172u.jpg


img1175w.jpg


img1181q.jpg


img1185fu.jpg

Su buzzz gibiydi!

img1194p.jpg


img1199hhx.jpg


img1200qn.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
biri beni bu rüyadan uyandırsııııııııııııınnn...

mükemmel görüntüler..insanı gençleştirir yahu...:cat:

maşallahhhhhhhhh:cherry:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
uzungölede gitmişssin..ben 2007 yılında otobüsle doğu karadeniz turuna gitmştim ordaki tahta evlerde kalmıştım özellikle geceleri mükemmel oluyor
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
biri beni bu rüyadan uyandırsııııııııııııınnn...

mükemmel görüntüler..insanı gençleştirir yahu...:cat:

maşallahhhhhhhhh:cherry:

Bilgisayar ekranında bile nasıl hoş değilmi. Birde orada olduğunuzu düşünün. İnşallah sizede kısmet olur.

uzungölede gitmişssin..ben 2007 yılında otobüsle doğu karadeniz turuna gitmştim ordaki tahta evlerde kalmıştım özellikle geceleri mükemmel oluyor

Gezide bende en çok iz bırakan uzungöldür. Gece o tahta evlerde kalmayı bende çok istemiştim. Ama Samsunda ziyaret etmemiz gereken bazı akrabaları dönüşe bıraktığımız için kalamadık. Tatil dediğin hele uzun yol gezisi ise en az iki hafta sürmeli. Benimki maalesebir haftaydı. Özel sektörün dandiklikleri işte.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ahh ahh o yolların dili olsada konuşsa:p.Fırtına,yagmur,soguk vs.. gitmedigim hava şartı kalmadı ve hala daha gidiyorum:)

Tebrikler güzel gezi olmuş. :cat:

Bu arada geziyi baya erken yayınlamışsın. İnsan 2-3 yıl beklerdi yahu...:)
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
böyle bir doğa dünyanın hiç bir yerinde yok. (bende nihat doğan gibi oldum, şimdi benim kuzum bi başka bakıo dicem :) ) tekerinize sağlık. inşallah oralaarı görmeyi Allah nasip eder bize de..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu karadeniz insanı neden uzun yaşar diye merak etmiyorum artık bu doğa da insan hasta bile olmaz şu güzellik başka nerde var ki?
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Ahh ahh o yolların dili olsada konuşsa:p.Fırtına,yagmur,soguk vs.. gitmedigim hava şartı kalmadı ve hala daha gidiyorum:)

Tebrikler güzel gezi olmuş. :cat:

Bu arada geziyi baya erken yayınlamışsın. İnsan 2-3 yıl beklerdi yahu...:)

Artık idare edeceksiniz. Zor bir yıl geçirdim maddi olarak. Gözüm ne motor gördü ne başka birşey.

çok güzel kareler var... az ama öz resim çekmissiniz...

Az olduğu kesin :) Teşekkürler yinede.

böyle bir doğa dünyanın hiç bir yerinde yok. (bende nihat doğan gibi oldum, şimdi benim kuzum bi başka bakıo dicem :) ) tekerinize sağlık. inşallah oralaarı görmeyi Allah nasip eder bize de..

Allah sizede nasip etsin. Doğa harika kesinlikle. Yeşile doyuyor insan.

bu karadeniz insanı neden uzun yaşar diye merak etmiyorum artık bu doğa da insan hasta bile olmaz şu güzellik başka nerde var ki?

Katılıyorum sizlere. Ancak sıkı bir EGE fanatiği olarak bizim Karadeniz turumuzun farklı nedenleri vardı. Birincisi Samsunlu olan eşimin tanışalacak akrabalarının beni dört gözle bekliyor olması, ikincisi sadece Doğu Karadenizi çok merak ediyordum sanırım ancak yol orta karadenizden geçiyor :) , üçüncüsü akrabalarda konaklama yapılacağı için bazı duygusal engel sorunları çözülmüş oluyordu :)

Bu arada duyduğum başka güzelliklerede direk şahit oldum. Ancak resim çekmedik malesef :( Ordu, Ünye ve Fatsa civarlarında boncuk mavi bir deniz vardı. Ancak motordan inip izlemeye bile vakit kalmamıştı. Sefasını süremedik :(
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
fotolar güzelde aşağı doğru her inişimde hiç motorun fotoğrafını göremicem sandım neyse ki bir tane gördüm bi kaç tane daha olsaydı iyiydi eline sağlık :)

Kardeş bende çok üzülüyorum ama pek tatil havasına giremedim bu tatilde maalesef :( Ama aşağıdaki linke tıklayıp bir önceki yaz yaptığım İstanbul-Antalya-Mersin gezimde motoru bol bol görebilirsin :mrgreen:

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/64607-istanbul-antalya-mersin.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst