- Katılım
- 17 Nis 2007
- Mesajlar
- 519
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bir türlü fırsat bulamadım. Ağustos 2010'da eşim ve kayın pederim ile birlikte yaptığımız İstanbul-Samsun-Artvin gezimizi anca yayınlayabildim. Birazda resim yeteri kadar çekemedik. Ama belki bu kadarıda bazı duygularımızı canlandırabilir sanırım. Gezi dokuz gün ve 3200km. sürdü. Sadece Samsun ve Artvindeki akrabalarda konakladık. 2011 yaz tatili için planladığım İstanbul-Muğla-Aydın-İzmir-Çanakkale-İstanbul gezisinde görüşmek dileğiyle :queen: İyi seyirler 
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Su buzzz gibiydi!
Uploaded with ImageShack.us[/img]
Su buzzz gibiydi!
Son düzenleme: