istanbul parkorman PARKHALL'de şampiyonlar gecesi...

Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Türkiye şampiyonalarında dereceye giren yarışcılar ile tüm motosiklet severlerin bir araya geleceği şampiyonlar gecesi programı 18 şubat 2006 akşamı istanbul parkorman PARKHALL de gerçekleşecektir.

geçen yıl, özlem tekin konseri eşliğinde olmuştu.
bu sene konser olurmu daha belli değil.
::pulp:: :bestmt:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
özlem tekin olunca ben gelirim zaten. bu sene de gelse keşke:)
zaten özlem tekinde harleyci:mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
toren1kh.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst