- Katılım
- 13 Haz 2005
- Mesajlar
- 3,062
- Konu Yazar
- #1
Türkiye şampiyonalarında dereceye giren yarışcılar ile tüm motosiklet severlerin bir araya geleceği şampiyonlar gecesi programı 18 şubat 2006 akşamı istanbul parkorman PARKHALL de gerçekleşecektir.
geçen yıl, özlem tekin konseri eşliğinde olmuştu.
bu sene konser olurmu daha belli değil.
:
ulp:: :bestmt:
geçen yıl, özlem tekin konseri eşliğinde olmuştu.
bu sene konser olurmu daha belli değil.
: