[İstanbul - MT]

Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
küçükçekmece civarı arkadaslar neredesiniz?
bi buluşalım yahu mesela fuara avcılar tarafından gelenlerle buluşur gideriz nasıl olur?

hoca buluşuruz buluşmasına da benim yavruda elektrik sonu var sanırım fuara kadar da hallolmaz çünkü çeptede para yok boş yerin varsa gelyim :)
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
26
s.a beyler 250 mct almalimiyim...fikirleriniz nelerdir..sifirmi almaliyim yoksa 7000 - 8000 km de ikinci elmi almaliyim..2000 e kadar bulunuyor...tavsiyeniz nedir..
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
58
tanısma

Merhaba tum motor sever arkadaslar genclıgımde hayal ettıgım ortama ancak 50 yasında emeklı olduktan sonra kavustum her ne kadar gec kalmıs olsam bıle cevremde benden daha buyuk motor tutkunu abılerımle ve genc arkadaslarla tanısmak benım ıcın bır ayrıcalık her keze saglıklı ve huzurlu bır omur dılıyorum
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Abi İstanbul'a time gerek yok, hepimiz tim gibiyiz burda :)

yok bir aralar yarasa timi vardı.akşamları buluşup istanbul sokaklarında turluyorlardı.güzergah belli olmadan dolaşmaya devam.bol sohbet güzel ortam ama kayboldular.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

:bestmt:::unsure::merhaba herkeze bende geldımmm göztepe zıverbeydeyımm:bestmt:

hoş geldiniz bende kadıköy

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------

Merhaba tum motor sever arkadaslar genclıgımde hayal ettıgım ortama ancak 50 yasında emeklı olduktan sonra kavustum her ne kadar gec kalmıs olsam bıle cevremde benden daha buyuk motor tutkunu abılerımle ve genc arkadaslarla tanısmak benım ıcın bır ayrıcalık her keze saglıklı ve huzurlu bır omur dılıyorum

hoş geldiniz.bu arada ben arda.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar sevgili istanbul mt. :rendeer:

iyi akşamlar ugurapay abi, korkut kardeş, nasılsınız sevgiler. :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Herkeze keyifli hafta sonları geçirmeleri dileğiyle, bugun hava ruzgarlı İstanbul'da yağış yok.
 
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
101
herkese iyi haftasonları artık havalar ısınır gibi ve ben motosıklete bınemıyorum(affınıza sığınarak salatalığın biri otoparkta motorumun önune arabasını cekmış te..)bence cumartesı gecelerı yarasa timi kurabiliriz yakışır derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst