küçükçekmece civarı arkadaslar neredesiniz?
bi buluşalım yahu mesela fuara avcılar tarafından gelenlerle buluşur gideriz nasıl olur?
Abi İstanbul'a time gerek yok, hepimiz tim gibiyiz burda![]()
:bestmt:::merhaba herkeze bende geldımmm göztepe zıverbeydeyımm:bestmt:
Merhaba tum motor sever arkadaslar genclıgımde hayal ettıgım ortama ancak 50 yasında emeklı olduktan sonra kavustum her ne kadar gec kalmıs olsam bıle cevremde benden daha buyuk motor tutkunu abılerımle ve genc arkadaslarla tanısmak benım ıcın bır ayrıcalık her keze saglıklı ve huzurlu bır omur dılıyorum
günaydın İstanbulll.hayırlı hafta sonları
iyi akşamlar sevgili istanbul mt. :rendeer:
iyi akşamlar ugurapay abi, korkut kardeş, nasılsınız sevgiler. :rendeer: