[İstanbul - MT]

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
58
ıst gurubu

merhaba arkadaslar bu ıst gurubuna bende katıldıgım ıcın kendımı sanslı hıssedıyorum ınsallah saglıklı gunlerde tekrar beraber olur gorusme fırsatı buluruz selamlar herkeze saglıklı gunler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar çelik :rendeer:

nasıl adanada hava durumu :silent:

iyi akşamlar aparat arkadaşım. adanada iki üç haftadır aralıklı yagış var. yalnız üç gün dondurucu bir soğuk yaptı vallahi kemiklerimiz dondu. neyseki ikigündür yağmur yagıyor, o dondurucu havayı kırdıda biraz rahatlattı bizleri. :rendeer:

iyi akşamlar korkut kardeş, ugurapay, abi. işlerden dolayı siteye giremedim. nasılsınız iyisinizdir umarım. sizlere ve tüm istanbul mt doslara adanadan sevgiler saygılar.:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
İyi akşamlar İstanbul.
Celik sana da iyi akşamlar bende pek eskisi gibi giremiyorum ara sıra ce diyorum
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın istanbul,
günaydın korkutçum,hayrlı işler hayırlı pazarlar dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst