- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Çok güzel özetlemişsin abi.![]()
tejrube başka bişe :rendeer:
Çok güzel özetlemişsin abi.![]()
Uğur abiiiii nerelerdesin seeeeen...:silent:
hemşerim taksimde 20 santim kar varsa çatalçayı ben düşünemiyorum :rendeer:
bilmem anlatabildimmi:rendeer:
iyi akşamlar çelik :rendeer:
nasıl adanada hava durumu :silent:
Karlı yeni bir güne merhaba diyen İstanbul.
slm korkut abi
Günaydın Abi.:rendeer:günaydın istanbul,
günaydın korkutçum,hayrlı işler hayırlı pazarlar dilerim
Günaydın Uğur Abi.:rendeer:Günaydın İstanbul mt Günaydın arkadaşlar