- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Günaydın İstanbul.:rendeer:
Günaydın Korkut AbimGünaydın İstanbul.:rendeer:
Selamlar Selim Abi. 87 yapımı good morning vietnam değil mi ? Türkçe dublaj ve ya alt yazılısını bulamamıştım ben:salut:"good morning vietnam" ne filmdi amarobin williams izlemeyen kalmasın
![]()
iyi akşamlar istanbul mt dostlar.:rendeer:
günaydın istanbul nasılsınız ? acaba çatalca tarafına yakın olan arkadas varmı bir motora bakma işi varda :rendeer:
hemşerim taksimde 20 santim kar varsa çatalçayı ben düşünemiyorum :rendeer:
bilmem anlatabildimmi:rendeer: