[İstanbul - MT]

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
günaydın istanbulll,hayırlı işler.dolmuşa devam :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:56 ----------

eski istanbul daha güzeldi,koskoca cadde mubarek pist gibi ama araba yok şimdi öylemi,motora geçicek yer yok nostalji olsun :p
barborosbulvar.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:27 ----------

barboros bulvarı ne caddeymiş ama :p
barborosbulvar1.jpg

bu da meşhur cadde
istiklalacaddesi.jpg
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
günaydın istanbul nasılsınız ? acaba çatalca tarafına yakın olan arkadas varmı bir motora bakma işi varda :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst