[İstanbul - MT]

Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
herkese slm bol yağmurlu bir günde işyerine tıkıla kaldık gene gerçi yağmurlu olmasada ben işyerine tıkılı kalıyorum :D
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Sen müneccimmisin :queen: hava soğuk ve yağmurluydu bizde evde oturduk :p

ayıp sın ugur abi.haberler durmadan diyor motorcular oturun yerinizde diye :p valla ne diyim ben yagmurlukları çekip çıkıyorum yola baya bir zevkli oluyor abi,kaskın vizörünüde hafif açıyorum ufak ufak soğuk yağmur damlaları iyi gidiyor.herkese tavsiye sana da ugur abi :p
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
ayıp sın ugur abi.haberler durmadan diyor motorcular oturun yerinizde diye :p valla ne diyim ben yagmurlukları çekip çıkıyorum yola baya bir zevkli oluyor abi,kaskın vizörünüde hafif açıyorum ufak ufak soğuk yağmur damlaları iyi gidiyor.herkese tavsiye sana da ugur abi :p

Bi nevi terapi diyorsun motorumla romantizimin doruğuna varıyorum diyorsun de bence mahsuruyok :rendeer:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
günaydınn istanbul,yolunuz açık kazasız belasız bol kazançlı (nerde varsa) dilerim.sanada günaydın ugur abi.dışarısı çivi gibi işte var sağlam giyinip adrenalin yapmaya devam :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst