- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
a.selam hasan'ım ne var ne yok kayıp adam![]()
ne olsun abi iyi allaha şükür evden işe işten eve seni sormalı
a.selam hasan'ım ne var ne yok kayıp adam![]()
ne olsun abi iyi allaha şükür evden işe işten eve seni sormalı
bende aynı paşam sabah iş akşam ev bolcanada yorgunluk :cherry:
iyi akşamlar istanbul keyifler nasıl bakalım![]()
iyidir sen nasılsın..?
hayırlı akşamlar istanbul,iyi hafta sonları bol yağmurlu olsun evde oturalım![]()
iyi akşamlar istanbul mt.:rendeer:
iyi akşamlar korkut kardeş, ugurapay abi, :rendeer:
selam istanbul mt nasılsınız
sağolasın kardeşim iyidir. hoş geldin bu arada![]()
Sen müneccimmisin :queen: hava soğuk ve yağmurluydu bizde evde oturduk![]()
ayıp sın ugur abi.haberler durmadan diyor motorcular oturun yerinizde diyevalla ne diyim ben yagmurlukları çekip çıkıyorum yola baya bir zevkli oluyor abi,kaskın vizörünüde hafif açıyorum ufak ufak soğuk yağmur damlaları iyi gidiyor.herkese tavsiye sana da ugur abi
![]()