- Katılım
- 14 May 2009
- Mesajlar
- 2,503
İyi bayramlar İstanbul 
iyi günler İstanbulll nassınız bakalım![]()
İstanbul yol grubu eğer danıştay katsayıya onay çıkarmazsa yani geri adım atmazsa dershaneyi bırakıyorum ve butun gezilerde en ön kortejdeyim![]()
Eyi günler sanırım:rendeer: Kimseler olmadığına göre iyi değiller sanırım.:mrgreen: