[İstanbul - MT]

Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Durmak yok yol grubuyla yola devam:p
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Good morno the people of the Istanbul's mt .Pazar malum pazartesi öğleden sonra ben karşıya geçiyorum bağdat caddesinde olacağım.Yarışmacı arkadaşlara başarılar dileriz.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:16 ----------

Pazar bir aradayken konuşuruz.:p
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
herkese hayırlı bayramlar olsun,sağlık ve mutlulukladolu nice bayramlar dilerim.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydınlar istanbul mt,herkesein bayramını en içten dileklerimle kutlar esenlikler dilerim
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
İstanbul'lular dikkat yerler kaygan yağmur şiddetli yani giysiler ve korumalıklar tam olsun bu hava kalecilerin en çok gol yediği ve motorcuların en çok kaza yaptığı hava...
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar haftaya iyi başlayın Allaha emanet olun
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
İstanbul yol grubu eğer danıştay katsayıya onay çıkarmazsa yani geri adım atmazsa dershaneyi bırakıyorum ve butun gezilerde en ön kortejdeyim :)
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hello mt istanbul's people how are you ne var yu:queen:Korkut senin kulaklarını çekeceğim ula piknik yapısınız nıye heber vermirsiniz lo.:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:35 ----------

MT istanbullu kardeşlerim hayırlı günler Allah kazasız belasız bol kazançlı günler işler nasip eylesin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:36 ----------

İstanbul yol grubu eğer danıştay katsayıya onay çıkarmazsa yani geri adım atmazsa dershaneyi bırakıyorum ve butun gezilerde en ön kortejdeyim :)

Herzaman başımızın üzerinizde yeriniz hazır ve nazır:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

Eyi günler sanırım:rendeer: Kimseler olmadığına göre iyi değiller sanırım.:p:mrgreen:

eyiyiz gurban çok eyi:queen:

1000 rr alacağım galiba ama seneye he he he he :queen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Her yerde yer var eyv. ama bu dershane elimi kolumu bağlıyordu açıkçası danıştayın kararı geri almasını pek istemiyorum sıkıldım bunaldım artık derslerden kafa dağıtmak lazım 3 ay okuduk yeter artık profosor mu olucaz ben ömrü hayatım boyunca bu kadar çalışmadım.ins, karar geri dönmezde bende cebimdeki 2 seneliğin rahatlığıyla her kortejda rahatça yer alırım :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst