hepinize iyi eğlenceler ve hayırlı sohbetler diliyorum arkadaşlar:rendeer:
abi ilginç bi durum yolda kalamadan arıza çıkardı motor :queen:
vitesde sorun vardı toparladım söktüm tüm parçalarını boyadım temizledim sıfırdan topladım motoru bide ön tekerde es var onu düzelmem gerek son bi sorun egzosu söktüm ama takarken oturamadım oturtamıyomda alırsan vaalla çok seivnirim
Ben çıkıyorum.. Başka erken giden varmı?
Erken gidenler iftarı Tuğçede açıcakmış![]()
Ben bir beşiktaş yaptım geldim, hava yol hepsi mis gibiydi, 10dk sonrada tekrar çıkıyorum.
Görüşmek üzere...
Sen pencereni bi servise göster melih... :queen:
Burada valla hava oldukça açık :thumright
Ama akşama atıştırabilir , sahil de esintili olacaktır iyi giyinin :ulp::
Ben yarım saat veya 45 dakika geç kalabilirim...
Yağmur yağıyor Yeni Levent.![]()
hepinize iyi eğlenceler ve hayırlı sohbetler diliyorum arkadaşlar:rendeer:
kulaklarımı çok çınlatmayın maç izliyor olacağım::hakem1::::hakem2::::coool::::jester::