[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ikitelliden gelirken kara bulutlar yağdırıyodu esenler civarında
ama gültepeye geldim henüz bişiy yok bakalım..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hepinize iyi eğlenceler ve hayırlı sohbetler diliyorum arkadaşlar:rendeer:

kulaklarımı çok çınlatmayın maç izliyor olacağım::hakem1::::hakem2::::coool::::jester::
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
abi ilginç bi durum yolda kalamadan arıza çıkardı motor :queen:

vitesde sorun vardı toparladım söktüm tüm parçalarını boyadım temizledim sıfırdan topladım motoru bide ön tekerde es var onu düzelmem gerek son bi sorun egzosu söktüm ama takarken oturamadım oturtamıyomda alırsan vaalla çok seivnirim

alırım ya merak etme telefonun acık olsun enkötü arabayla gider yine alırım cünkü burda hava kararmaya başladı
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ben çıkıyorum.. Başka erken giden varmı?
Erken gidenler iftarı Tuğçede açıcakmış :D
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
evet hava kapatmaya başladı...akşam yağmur yağabilir...bakalım hangi tatlı su motorcuları dökülecek gidince görücez...:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Ben bir beşiktaş yaptım geldim, hava yol hepsi mis gibiydi, 10dk sonrada tekrar çıkıyorum.

Görüşmek üzere...
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Ben de soyle bi evden bakis atiyorum da avrupa yakasina dogru, normalde kucuk simgeler halinde bogaz civarindaki binalari gorurken su an sadece kara bulutlari goruyorum. Muhtemelen yagmur yagiyor avrupa yakasina ya da niye goremeyeyim ki :) Ama olsun aksam geliyorum :cat:

Ben bir beşiktaş yaptım geldim, hava yol hepsi mis gibiydi, 10dk sonrada tekrar çıkıyorum.

Görüşmek üzere...

Eve ates almaya mi gittin Aye :) Aman aksam da boyle yapma, ben geldim ama 10dk sonra gidiyorum filan :p
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ikitellide yağmur çiseledi geçti daha büyük bi yağmur yağmaz diye tahmin ediyorum ama gece yarısı bastırır herhalde
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Sen pencereni bi servise göster melih... :queen:

Burada valla hava oldukça açık :thumright
Ama akşama atıştırabilir , sahil de esintili olacaktır iyi giyinin ::pulp::

Ben yarım saat veya 45 dakika geç kalabilirim...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
arkadaslar tugce sanırım kafenın ısmını yanlıs soylemıs oturacagımız kafenın ısmı hısar kafedır
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Sen pencereni bi servise göster melih... :queen:

Burada valla hava oldukça açık :thumright

Ama akşama atıştırabilir , sahil de esintili olacaktır iyi giyinin ::pulp::

Ben yarım saat veya 45 dakika geç kalabilirim...

Aaa hakkaten ya benim pencereler kirliymis megersem :queen: simdi temizledim yagladim oo cillop gibi oldu :p Geyik bi yana, camlica tepesi bile hep bulut kaplandi ya, Avrupa yakasina nasil yagmiyo olur :silent:

Ben senin yerine yarim saat erken giderim dengelemis oluruz Gorkem merak etme :mrgreen: Neyse yeter ki gel, gec olsun guc olmasin :cat: herkese dikkatli surusler arkadaslar, aksam gorusmek dilegiyle :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee yola çıkmıyomusun buğra :queen:

olum erimessin korkma ya :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst