[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben kendimi bir kurtarayım:p, motor olursa seni de bırakırım Sarıyer'e...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
dedim ya aksam işim olmazsa bende bırakabılırım diye bugun kısmetse yenı motorumu alıcam sabahtan beri bankadan tel beklıorum. çatlamak üzereyim....
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
oh millet motor alıo ben evimin önünden gidemiorum.. hayırlı olsun sanada:mrgreen:
bu arada kaskım yok benm:)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
3-5 semaver(ve demlik) aliriz neveragain dert etme :cat: Gece uzun, hatta semaver sayisi daha da artabilir belli olmaz :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
semih duydumki senin makina yolda kalmış merak ettim benzinmi bitti kolmu cıkardın :queen:birde bu akşam artcıymışsın ben seni götüre bilirim haberin olsuun :cat:

abi ilginç bi durum yolda kalamadan arıza çıkardı motor :queen:

vitesde sorun vardı toparladım söktüm tüm parçalarını boyadım temizledim sıfırdan topladım motoru bide ön tekerde es var onu düzelmem gerek son bi sorun egzosu söktüm ama takarken oturamadım oturtamıyomda alırsan vaalla çok seivnirim
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ne geyik yapmışsınız yaa....
Ben erken gidicem oraya siz gelene kadar yiyip içicem sonra tuğçe gelicek ben çay içmeye devam edicem. Hesabıda bırakıp çıkarım artık yaşasın kötülük hehehehe :D
Bu arada ben otopark parası vermem denize karşı parkederim hemde şık durur :)
Boy senle görüşücezzzz....
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Ne geyik yapmışsınız yaa....
Ben erken gidicem oraya siz gelene kadar yiyip içicem sonra tuğçe gelicek ben çay içmeye devam edicem. Hesabıda bırakıp çıkarım artık yaşasın kötülük hehehehe :D
Bu arada ben otopark parası vermem denize karşı parkederim hemde şık durur :)
Boy senle görüşücezzzz....

zorla kendini kötü gibi gösterme bizler senin nekadar iyi ve sevcen olduğunu çok iyi biliyoruz.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hava gusel,
yağmur olasılığı yok,
dışarıdaki hava sıcaklıgı xx derece,
içerideki hava sıcaklıgı 25derece,
bulutlar zaman zaman coklaşsada yağmur bulutu olmadıkları için sıkıntı teşkil etmiyorlar,
hava kararınca soğuyacak.

Benım gelme olasılığım bu şekilde :p
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Hava gusel,
yağmur olasılığı yok,
dışarıdaki hava sıcaklıgı xx derece,
içerideki hava sıcaklıgı 25derece,
bulutlar zaman zaman coklaşsada yağmur bulutu olmadıkları için sıkıntı teşkil etmiyorlar,
hava kararınca soğuyacak.

Benım gelme olasılığım bu şekilde :p

Ya ben avcılardan bir cesaretle cıktım sen Beşiktaştanda oraya gidemezsen artık ne diyeyim

3-5 semaver(ve demlik) aliriz neveragain dert etme :cat: Gece uzun, hatta semaver sayisi daha da artabilir belli olmaz :)


Bu işe Tuğce pek sevinmeyecek sanıyorum :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hic sevinmeyecek hemide ilk caylar ondan ya herkes birer tane semaver söyler olur biter ben senden daha kötüyüm :mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
hic sevinmeyecek hemide ilk caylar ondan ya herkes birer tane semaver söyler olur biter ben senden daha kötüyüm :mrgreen:

Gıcık oldum Bogaza motorla gitmemek icin uzun zamandır kendimi tutuyordum böyle fırsat cıktı hem sizlerle beraber olup hem bogazda tatlı sohbet olacaktı ama akşam calışmak zorundayım:( :( :(
Ama ama yer topkapıda belki bir cay içimlik bile olsa geleceğim maksat tuğçeyi zarara sokmak olsun
Olmadı kalan semaveri paket yapar yolda içerim pipetle :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bende gelcem bende gelcem ama nasıl:silent: beni uçağına artçı olarak alacak bi gönüllü aranıyor

keşke bende gelebilseydim boş ver çayı kendim öderdim sizlerle oturup muhabbet geyik yapmak isterdim ama yaaaaaa bu haksızlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst