Bir mt buluşması daha...
Bir mt buluşması daha...
![]()
biri semih i alsııııııııınnnn![]()
Aman diyim agzinizi hayra acin vallahi hala iyilesemedim nane-limon (kabuguyla beraber)-adacayi-ihlamur karisimlari ice ice bitki bitecek icimde.. :queen: Bi de yagmura yakalanirsam cenazem icin yer begenmeye baslasin es dost akrabalarale: Insallah hava guzel olur da, yarin rumeli hisarustu'nde bulusabiliriz :wiinkk:
hisarüstü değil sahil yahuuuu eyvaaa:cherry:
senin okulun yokmu bugün bakiiiiiimm :queen:
:cherry:ses sistemi nasılmış ??
tribün etkisi yaratıyomu ??
Tuğçe msn Tuğçe msn Tuçiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :mrgreen:
bak ben holiganlık yaparım haberin olsun
:queen: iyi kolay gelsin o zamn sanaa:cherry:
zati kaskları birbirine vurmayı düşünenler varr ben bilmiorum artık:mrgreen:
ya mete_han dedi ya ilk defa artçı olmicakk diyetam evimin orda buluşma ama çıkışa sarıyer trafına gitcek olan varmı:cherry:
Sadece dönüşte artçı arayan var mı?:cherry: (Anadolu Yakası'na geçecek olan)