[İstanbul MT] Tugcetugce'den çaylar benden rumeli hisarı daveti / 20.09.2007 Perşembe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
çaylarınızı içerken bir yudumda bizim için yudumlayın:):rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Bir mt buluşması daha...

20070910gt0.gif

ne görkem biz inekmiyiz oyle olsaydı tren yolu kenarında buluşurduk dimi ama sana cayı yalakta hazırlatcam :queen::queen:

biri semih i alsııııııııınnnn:)

semih istersen ben alayım seni akşam ama yagmur yagmasa :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Aman diyim agzinizi hayra acin vallahi hala iyilesemedim nane-limon (kabuguyla beraber)-adacayi-ihlamur karisimlari ice ice bitki bitecek icimde.. :queen: Bi de yagmura yakalanirsam cenazem icin yer begenmeye baslasin es dost akrabalar :pale: Insallah hava guzel olur da, yarin rumeli hisarustu'nde bulusabiliriz :wiinkk:

hisarüstü değil sahil yahuuuu eyvaaa:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya bişeyi yaptımmı tam yaparım bilmiosun sankim:mrgreen:
atv de diye duydum maçı gittim dün adama izlenirmi dedim
abla izlenir keyfnize bakın dedi:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tuğçe msn Tuğçe msn Tuçiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :mrgreen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bak ben holiganlık yaparım haberin olsun

:queen: iyi kolay gelsin o zamn sanaa:cherry:
zati kaskları birbirine vurmayı düşünenler varr ben bilmiorum artık:mrgreen:

ya mete_han dedi ya ilk defa artçı olmicakk diye:) tam evimin orda buluşma ama çıkışa sarıyer trafına gitcek olan varmı:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
:queen: iyi kolay gelsin o zamn sanaa:cherry:
zati kaskları birbirine vurmayı düşünenler varr ben bilmiorum artık:mrgreen:

ya mete_han dedi ya ilk defa artçı olmicakk diye:) tam evimin orda buluşma ama çıkışa sarıyer trafına gitcek olan varmı:cherry:

istinye tarafı var... işim olmazsa bırakabilirirm kim gidicekse sarıyere...
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Sadece dönüşte artçı arayan var mı?:cherry: (Anadolu Yakası'na geçecek olan)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
semih duydumki senin makina yolda kalmış merak ettim benzinmi bitti kolmu cıkardın :queen:birde bu akşam artcıymışsın ben seni götüre bilirim haberin olsuun :cat:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
şööle bişi daha var ben hisarda kalmcam dönüşte beni sarıyere
olcan ıda anadolu yakasına götürcek varmı:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ya da benim durumum hakkında bir önerim daha olabilir; gidişte ikinci motoru sürecek birini bulabilirsem, dönüşte kimsenin başını ağrıtmam:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst