[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
iyi diyelim iyi olsun saolun.pazar gunu gelmıyorum moralim bozuk valla.bırbucuk aydır bugunu beklıyordum.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
sağlığın sıhhatin iyimi abi boşver sen gezi yi kısmet değilmiş sanki gezmiyormuyuz hiç :) :queen:



canercim saglık falan iyi ama işte bu kadar az gun kalmısken boyle bırseyın garipce gezısıne denk gelmesı cok tuhaf.vallahı telefonda arkadasım iş gününü soylerken aklımdan hayır pazar gununu soylemesın dıye gecırdım.Ama malesef pazar dedı.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
canercim saglık falan iyi ama işte bu kadar az gun kalmısken boyle bırseyın garipce gezısıne denk gelmesı cok tuhaf.vallahı telefonda arkadasım iş gününü soylerken aklımdan hayır pazar gununu soylemesın dıye gecırdım.Ama malesef pazar dedı.

abi şimdi yanlış anlama da tut ki garipçe gezisi için yola cıktın kaza yaptın daha mi iyi olurdu (ALLAH VERMESİN) herşeyde vardır bi hayır sıkma canını
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst