Nasılsın Canerim
selam arkadaslar.
selam arkadaslar.
beni kim alıyo diye hep ben sorardım korkut onu diorum :queen:
kani abi durum lar nasıl yetişecek mi![]()
A.s şafak nasılsın be abi iyisin inşallah:rendeer:
EEe müsade ette birazda caner sorsun 150 lik kızını alana kadar :queen:
yarın kalıp elime geçecek
yarın kalıp elime geçecek
Sen nasılsın hocam:rendeer:
askı iplerini hazırlayıp pazar gelsin diye bekleyeceğim.
iyi diyelim iyi olsun saolun.pazar gunu gelmıyorum moralim bozuk valla.bırbucuk aydır bugunu beklıyordum.
Yani iyisin![]()
iyi diyelim iyi olsun saolun.pazar gunu gelmıyorum moralim bozuk valla.bırbucuk aydır bugunu beklıyordum.
sağlığın sıhhatin iyimi abi boşver sen gezi yi kısmet değilmiş sanki gezmiyormuyuz hiç:queen:
canercim saglık falan iyi ama işte bu kadar az gun kalmısken boyle bırseyın garipce gezısıne denk gelmesı cok tuhaf.vallahı telefonda arkadasım iş gününü soylerken aklımdan hayır pazar gununu soylemesın dıye gecırdım.Ama malesef pazar dedı.
abi şimdi yanlış anlama da tut ki garipçe gezisi için yola cıktın kaza yaptın daha mi iyi olurdu (ALLAH VERMESİN) herşeyde vardır bi hayır sıkma canını
orası oyle.vardır hersey bı hayır
orası oyle.vardır hersey bı hayır
arkadaşlar ben kaçar herkeze iyi akşamlar( geceler)