- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
beni tanıdığın dan beri şüphen mi var :bounce:
Estağfirullah abi hiç bir zaman şüpheye düşmedim hem bilimsel çalışmalarda bu tezi söylüyormuş:cat:
beni tanıdığın dan beri şüphen mi var :bounce:
kısmetse bende ordayım çağlacımzaten emirganda oturuyorum ama adeti bozmayalım bp nin orda görüşmek dileğiyle..
Geçen bizim şirketin yaptırdığı araştırmada zeki olanların saçları dökülüyormuş
Yani keller çok zeki oluyormuş herkezin BİLGİSİNE...:mrgreen:
inşallah gel tabi bi yüzünü görelim :wiinkk:
yalannnnnnnnnnnn külliyen yalannnn
kesin araştırmayı yapanlar kellerden oluşuyodur :queen:
Geçen bizim şirketin yaptırdığı araştırmada zeki olanların saçları dökülüyormuş
Yani keller çok zeki oluyormuş herkezin BİLGİSİNE...:mrgreen:
inşallah gel tabi bi yüzünü görelim :wiinkk:
yalannnnnnnnnnnn külliyen yalannnn
kesin araştırmayı yapanlar kellerden oluşuyodur :queen:
arkadaşlar katılım listesini artık netleştirelim hazırlıklar ona göre yapılıcak
ana sayfayıda kontrol edin lütfen... toplu sürüş kurallarını lütfen okuyun
artcısı olmıyan arkadaşlar sanırım motoru olmıyan arkadaşları yolda bırakmazsınız...
motoru olmıyan arkadaşlar sizlerde buluşma noktasına kaskınızla gelin arkadaşlar kimse yolda kalmaz merak etmeyin
bursa- yalova tarafından gelicek arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler :rendeer:
Sende hoş geldin CADI:cyclopsan:
üzgünüm ben gelemicem abimin motorsuzluğu beni de vurdu![]()
yaff beş dakika tıkınalım dedik duman olmuş burası yasan yasana![]()
senipazar günü denize atmassam :bounce:
senipazar günü denize atmassam :bounce:
ben kurtarırım seni çağla merak etme 30/2 unutmadık
ben kurtarırım seni çağla merak etme 30/2 unutmadık
Arkadaş keller zeki oluyor dedik. Herkez kelini met etmeye başladı :queen:
senipazar günü denize atmassam :bounce:
Arkadaş keller zeki oluyor dedik. Herkez kelini met etmeye başladı :queen:
ben kurtarırım seni çağla merak etme 30/2 unutmadık
herkese iyi akşamlar ben çıkıyorum
kıyamazsın ki:bounce:
damar yapıyorsun yine
ben dedim sana araştırma yapanlar kesin kellerdir diye :queen:
:queen::queen::queen::queen:
anlamadım diloş 30/2 ne :silent:
iyigeceler fıstık :rendeer:
kıyamazsın ki:bounce:
ben dedim sana araştırma yapanlar kesin kellerdir diye :queen:
anlamadım diloş 30/2 ne :silent:
iyigeceler fıstık :rendeer:
kıyamazsın ki:bounce:
damar yapıyorsun yine yok yok atıcam seni denizede sonra topik acamıcaz:queen::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:
ben dedim sana araştırma yapanlar kesin kellerdir diye :queen:
:queen::queen::queen::queen::queen:
anlamadım diloş 30/2 ne :silent:
iyigeceler fıstık :rendeer: