[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
kısmetse bende ordayım çağlacım :) zaten emirganda oturuyorum ama adeti bozmayalım bp nin orda görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Geçen bizim şirketin yaptırdığı araştırmada zeki olanların saçları dökülüyormuş
Yani keller çok zeki oluyormuş herkezin BİLGİSİNE...:mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar katılım listesini artık netleştirelim hazırlıklar ona göre yapılıcak
ana sayfayıda kontrol edin lütfen... toplu sürüş kurallarını lütfen okuyun

artcısı olmıyan arkadaşlar sanırım motoru olmıyan arkadaşları yolda bırakmazsınız...
motoru olmıyan arkadaşlar sizlerde buluşma noktasına kaskınızla gelin arkadaşlar kimse yolda kalmaz merak etmeyin

bursa- yalova tarafından gelicek arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler :rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
arkadaşlar katılım listesini artık netleştirelim hazırlıklar ona göre yapılıcak
ana sayfayıda kontrol edin lütfen... toplu sürüş kurallarını lütfen okuyun

artcısı olmıyan arkadaşlar sanırım motoru olmıyan arkadaşları yolda bırakmazsınız...
motoru olmıyan arkadaşlar sizlerde buluşma noktasına kaskınızla gelin arkadaşlar kimse yolda kalmaz merak etmeyin

bursa- yalova tarafından gelicek arkadaşlar ulasato ile baglantıya geçebilirler :rendeer:

Sende hoş geldin CADI:cyclopsan

iyidir nasıl olsun sen nasılsın

na'aptın jant işini?

İyiyim nasıl olalım göremiyoruz seni bu aralar :rendeer:Hala eyik seni ben arıyacağım abicim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst