- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
yemek molası
yemek molası![]()
ne kadar çok yemek yiyosun yaz az ye biraz milletin hakkınada göz dikiyosun :queen:
yiyiyor yiyiyor ondan sonra kolestrolüm çıktı diyor:queen::queen::queen:
ondan sonrada ahhh ahhh diyor neden gitmedim diye bide :queen:
aynen katılıyorum san:cat::cat::cat:
bende yemeğe gidiyorum, birazdan E-M-R-E de gelir zaten görüşürüz tekrar şimdilik hoşçakalın... :king: :king:
dilaver abi gülüyodur şimdi :mrgreen:
afiyet olsun banu
dilaver abi gülüyodur şimdi :mrgreen:
afiyet olsun banu
ne oluyor yaa adım geçti sanki
yemedininzmi yemeklerinizi hayırdır kimse yokmuuu::surprise
::asker:: millet
höYt Ben qeLdim
aleykümselamhasan abi nasılsın
geçer geçer olayın başkahramanlarından olunca :queen:
amma sabırsız adamsın hea
napıyosun abi ufaklık nasıl :mrgreen:
niye geldin :cherry:
h.B cnm saolnbr millet