- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
herkese hoşbulduk
daha iyiyim abicim
daha iyiyim abicim
haklısın ya katılıyorum sana :cat: :wiinkk:
dur ben bi sabah kahvemi içeyim biraz sakin leşeyim:bounce:cem ben sana dedimkisınavım var gelemeyebilirim ama gelmezsem ne olur bilmiyorum
![]()
gelicem cnm ya ama nasıl kimse yokki beni alan :salut: :cherry:
onu gürkan abimi kızdırmak için yazdım:queen:
yürü be kanka kim tutar seni bu yol şampiyonluk yoludur:bounce::rendeer:ya sen gelicek olduktan sonra ben seni bir şekilde aldırırım merak etme..
slm millet ben geldim![]()
gürkan abiyi kızdırmak için yazdım gelmezsem vurucak beni
GELİYORUUUUMMMM
slm cnm hoşgeldin
aygülcüm sen kaskını al kadıköye gel gerisini merak etme
gelicem aldırsana beni :embe::
korkut abi saol fotolar için
süper geçmiş
pazar bizde gelicektik ayberk abiye semko ile ama gelemedik işte
dur ben bi sabah kahvemi içeyim biraz sakin leşeyim:bounce:
yürü be kanka kim tutar seni bu yol şampiyonluk yoludur:bounce::rendeer:
günaydın canlar :rendeer:
gelicem aldırsana beni :embe::
korkut abi saol fotolar için
süper geçmiş
pazar bizde gelicektik ayberk abiye semko ile ama gelemedik işte
Bu fotolarda seni de görmek isterdik ama işte neyse garipçede bol bol çekiniriz foto:rendeer:
dur ben bi sabah kahvemi içeyim biraz sakin leşeyim:bounce:
yürü be kanka kim tutar seni bu yol şampiyonluk yoludur:bounce::rendeer:
günaydın canlar :rendeer:
ok sen kadıköye gel... motorun orda hazır...
kimse almazsa ben 18 vitesli bisikletimle gider alırım...
arkadaşlar bu topiğin hakkının hafta sonuna kadar 8000 oldugunu sanıyorum![]()
:salut: yenge dedik bagrımıza bastık![]()
kimse almazsa ben 18 vitesli bisikletimle gider alırım...
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla![]()
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla![]()
ama canım beynim döndü yani ::baaas:: bi gelicem, bi gelemicem, bi gelebilir miyim, bi acaba gelemez miyim, bi bi bi bi biii gidiyo yaniii o açıdan kusura bakma ::baaas:: ::baaas:: :silent: :silent: