[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
cem ben sana dedimki :) sınavım var gelemeyebilirim ama gelmezsem ne olur bilmiyorum :)
gelicem cnm ya ama nasıl kimse yokki beni alan :salut: :cherry:



onu gürkan abimi kızdırmak için yazdım :):queen:
dur ben bi sabah kahvemi içeyim biraz sakin leşeyim:bounce:
ya sen gelicek olduktan sonra ben seni bir şekilde aldırırım merak etme..
yürü be kanka kim tutar seni bu yol şampiyonluk yoludur:bounce::rendeer:
slm millet ben geldim :)

günaydın canlar :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
16
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla :(
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
cadı sana süper bir haber dağa vereyim sabah sabah garantiden yapılıyor makide arama bişe tamam dır :)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla :(

bekleriz
süper olacagını düşünüyoruz bizde :)
bende aklım kalacagından dolayı dersi ekiyorum zaten :)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla :(

29 ekim kortejinde ben 3 sıradaydım köprüyü bitirip mecidiyeköye tırmanırken kortejin sonu daha köprüye çıkmamıştı gerisini sen hesabet...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ama canım beynim döndü yani ::baaas:: bi gelicem, bi gelemicem, bi gelebilir miyim, bi acaba gelemez miyim, bi bi bi bi biii gidiyo yaniii o açıdan kusura bakma ::baaas:: ::baaas:: :silent: :silent:

şimdi yengecim şöle oluyo :) dersane varya benım gitmezsem öss zorlasacak :) gidersem aklım derste olmayacak
bende en iyisi geleyim dedim garipçeye orda çalışırız
geometri kitabım yanımda olacak anlayanlardan ilgi bekliyorum :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst