- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
- Konu Yazar
- #4,801
beni en iyi sen anlarsın...::144::
anlamazmıyım :salut:
cadı, sana bir özür borçluyum geziye gelmeyi çok istiyordum bu hafta sonu arkadaşlarımın 4-5 nisan tarihlerinde motokros yarışları vardı, hazerfende 11-12 nisanda yapılacak motokros yarışmasından dolayı pisti düzenleme ve çalışmaya aldıklarından dolayı 11-12 nisan tarihine ertelediler. eşim ve ben garipçeye gelmeyi çok istiyorduk, ama yarışa girecek olan arkadaşlarımın yanında olmak zorundayım umarım anlayışla karşılarsınız.:salut:
canın sagolsun başka sefere inşallah :rendeer:
