- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
olar beni kim alıcak peki
motorun yoksa olmaz arkadaşım
bak benim motorum yok hiç bir buluşmaya gidemiyorum almıyolar beni içlerine dışlıyolar :salut:![]()
gel tabiyki güzel olur :rendeer:
abla ben sana benim helikopteri yollayayım çocuklar alsınlar seni avcılara getirirler:queen:
hyosung gt250Rla gelicem
gri siyah gt 250 le demi.:queen:
bizim okuldan bi arkadaşın
Son düzenleme: