- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 317
- Konu Yazar
- #1
efendim bin leylak açmış gönül bahçemde kimine sultan gelir kimine ise pervane..bu hafta karacaköy'deydik dostlar, bakalım neler varmış buyrun efem..
karacaköy çatalcanın kuzeyinde karadenize yaslanmış küçük bir beldemiz çatalca otoban girişinden giriyoruz...


şimdi şayet direkt olarak karacaköye gitmek isterseniz çatalcanın hemen girişinde aşağıdaki tabelayı görüyorsunuz ve burdan sağa devam ediyorsunuz..

yol boyunca 1 km gittikten sonra göbekten tabelaları takip ederek izettin subaşı yönüne sapın yaklaşık 7 km sonra dörtyola geleceksiniz. Burdan da direkt karşıya ve hiçbiryere sapmadan karacaköydesiniz tabelamız aşağıda..

şayet gezi merakınız yüksek ise çatalcanın içinden devam edip saray kırklareli yönüne devam edip yolun ve manzaranın keyfini çıkarta çıkarta da karacaköye gidebilirler. biz öyle yapıyoruz işte yol izlenimlerimiz..

çatalcanın içinde mola verdikten sonra çıkışta inceğiz saray yönüne devam ederek yolculuğun ikinci aşamasına geçiyoruz.








karacaköyde soluklandıktan sonra tarihi evcik plajına doğru yöneliyoruz yalıköy tabelasından devam edin 2,5 km sonra yol ayrımını göreceksiniz buranın plajı bir harika şimdiden söyliyim vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.









plajda küçük bir yürüyüş yapmadan buradan ayrılmayın derim harika bir kumsalı var en kısa zamanda tekrar gelebilirim dedirtiyor doğrusu..




dönüş yolculuğunuzda karacaköy çıkışında çok güzel piknik ve mangal yerleri var biraz idare ederim diyorsanız çatalca otoban çıkışına 200 metre kala solda meşhur tekirdağ köftesi yapıyorlar fiyatlar makuldur bizzat test edilmiştir (telefonu resimde mevcut) efendim hayırlı pazarlar hepberaber...


karacaköy çatalcanın kuzeyinde karadenize yaslanmış küçük bir beldemiz çatalca otoban girişinden giriyoruz...


şimdi şayet direkt olarak karacaköye gitmek isterseniz çatalcanın hemen girişinde aşağıdaki tabelayı görüyorsunuz ve burdan sağa devam ediyorsunuz..

yol boyunca 1 km gittikten sonra göbekten tabelaları takip ederek izettin subaşı yönüne sapın yaklaşık 7 km sonra dörtyola geleceksiniz. Burdan da direkt karşıya ve hiçbiryere sapmadan karacaköydesiniz tabelamız aşağıda..

şayet gezi merakınız yüksek ise çatalcanın içinden devam edip saray kırklareli yönüne devam edip yolun ve manzaranın keyfini çıkarta çıkarta da karacaköye gidebilirler. biz öyle yapıyoruz işte yol izlenimlerimiz..

çatalcanın içinde mola verdikten sonra çıkışta inceğiz saray yönüne devam ederek yolculuğun ikinci aşamasına geçiyoruz.








karacaköyde soluklandıktan sonra tarihi evcik plajına doğru yöneliyoruz yalıköy tabelasından devam edin 2,5 km sonra yol ayrımını göreceksiniz buranın plajı bir harika şimdiden söyliyim vakit nasıl geçiyor anlamıyorsunuz.









plajda küçük bir yürüyüş yapmadan buradan ayrılmayın derim harika bir kumsalı var en kısa zamanda tekrar gelebilirim dedirtiyor doğrusu..




dönüş yolculuğunuzda karacaköy çıkışında çok güzel piknik ve mangal yerleri var biraz idare ederim diyorsanız çatalca otoban çıkışına 200 metre kala solda meşhur tekirdağ köftesi yapıyorlar fiyatlar makuldur bizzat test edilmiştir (telefonu resimde mevcut) efendim hayırlı pazarlar hepberaber...

