istanbul gürcistan rusya

Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
280
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cesaret isteyen gezinizin raporunu keyifle okudum. Uzun rota planlayanlar için yol gösterici bilgiler de var. Paylaşımınız için teşekkür ediyorum ve daha nice uzun yollar görmenizi diliyorum.
 
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Gezi ve anlatım on numara.Tebrik ediyorum. Sizin gibi maceracılar sayesinde memleketi keşfetme arzusu depreştikçe depreşiyor.Insallah kısmet olur... Sivas'tan selamlar... Sağlıcakla kalın...
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
blogun çok güzel ve ayrıntılı olmuş polislerin baskısı vs iyi olmamış iyi cesaret tek başına scuterle bravo.
gürcistanı tekrar görmek mutlu etti hopadaki ögretmen evinde bende kalmıştım :) anılarım depreşti ben 650 enduroyla yorulmuştum sen nası dayandın hayret ettim dogrusu paylaşımın için saol eline yüregine saglık.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Gezi ve Osman Gürsoy ile görüşme harikaymış gerçekten.

Filmi ile ilgili herhangi bir şey konuştunuz mu ?

Bir ordu texas filmi görecek miyiz ?

Seni yormak istemem ama kendi ve gezi ile ilgili başka neler anlattı ? :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
blogun çok güzel ve ayrıntılı olmuş polislerin baskısı vs iyi olmamış iyi cesaret tek başına scuterle bravo.
gürcistanı tekrar görmek mutlu etti hopadaki ögretmen evinde bende kalmıştım :) anılarım depreşti ben 650 enduroyla yorulmuştum sen nası dayandın hayret ettim dogrusu paylaşımın için saol eline yüregine saglık.

scarabeo karakter olarak kısa ve orta uzun mesafeler için gayet rahattır. scooter zaten rahatlık için, bacaklar rüzgar yemiyor, ıslanmıyor vitesle debriyaj ile uğraşmıyorsunuz. tüm dikkat yolda..

Gezi ve Osman Gürsoy ile görüşme harikaymış gerçekten.

Filmi ile ilgili herhangi bir şey konuştunuz mu ?

Bir ordu texas filmi görecek miyiz ?

Seni yormak istemem ama kendi ve gezi ile ilgili başka neler anlattı ? :)
film olayı muamma kardeşim, osman abinin de pek bi bilgisi yok, yapımcı arkadaş motosiklet ile dünya turuna çıkmış, tahminen sponsor sorunları var.
 
Katılım
3 Mar 2014
Mesajlar
128
çok güzel gezi olmuş.keyifle okudum yorumlarını ve fotolara baktım.kazasız belasız cezasız nice nice gezmeler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst