blogun çok güzel ve ayrıntılı olmuş polislerin baskısı vs iyi olmamış iyi cesaret tek başına scuterle bravo.
gürcistanı tekrar görmek mutlu etti hopadaki ögretmen evinde bende kalmıştımanılarım depreşti ben 650 enduroyla yorulmuştum sen nası dayandın hayret ettim dogrusu paylaşımın için saol eline yüregine saglık.
film olayı muamma kardeşim, osman abinin de pek bi bilgisi yok, yapımcı arkadaş motosiklet ile dünya turuna çıkmış, tahminen sponsor sorunları var.Gezi ve Osman Gürsoy ile görüşme harikaymış gerçekten.
Filmi ile ilgili herhangi bir şey konuştunuz mu ?
Bir ordu texas filmi görecek miyiz ?
Seni yormak istemem ama kendi ve gezi ile ilgili başka neler anlattı ?![]()