İstanbul Çanakkale Marmaris Datça 2300km.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kış bakımını yaptığım motorumla bu mesafedeki ilk gezi tecrübem için yıllık izini bekledim.
15-20 gün gibi bir zaman ayırmıştım, fakat hesapta olmayan şeylerden bir hafta ile sınırlı kaldı.



Arkadaki ağaçlı yer evimin bahçesi yola çıkma hazırlıkları
GR3diO.jpg


Gümüşyakayı geçerken
QkAB4p.jpg

Edirne civarlarında yağmura yakalandık. Birde ıslak yolda motor savruldu, şükür düşmeden ucuz atlattık.
fgw0kX.jpg

Malkara da yağmurdan sığındığımız bir lokanta burası, tandır köfte türü şeyler yapıyor. Hayatımda yediğim en güzel köfte ve salatayı yaptılar diyebilirim. Uygun bir zamanda tekrar gidicem.
y7EWnB.jpg

Sundurmasındaki kırlangıç yuvası elinizi uzatsanız dokunursunuz o derece doğal bir lokanta burası. Hatta lokanta değil başka bir ismi olmalı :)
fC5a2u.jpg


VoYxeH.jpg


Yollar güzel. Bazı kısımlarda bakım çalışması var. Bir de ıslak olmasa.
el2s03.jpg


Sevgülü keçiler, hastasıyız :)
F8qYvc.jpg


Burası benzin istasyonu arkası hayvanat bahçesi. Ne kadar iyi bir şey tartışılır.
ZHmuIL.jpg


Çanakkale de şehitlik gezisi sırasında malum bir siyasi partinin inanç ve seçim istismarıyla burada karşılaşacağımı hiç düşünemezdim. Şehitlik gezisini başlamadan bitiriyorum.
ilZHAB.jpg


Hırhıs var :)
uxjXAD.jpg


Kamp alanında gün batışı
FAWMoE.jpg


Gece beklenmedik bir soğuk, hazırlıksız yakalandım mont var Allahtan.
EbRVtx.jpg


Kamp alanı
dtNabF.jpg


Eceabatta çok güzel bir yer burası kahvaltı harikaydı.
x8aRrS.jpg


Feribotta
i9DvWn.jpg


auvYW7.jpg


Çanakkale balıkesir arası yollar bu şekilde ben çok beğendim
t8TvTV.jpg


İzmir dikilide bir kamp alanında konakladım bir akşam. İşletmeyi sevmedim aşırı kalabalıktı. Resimleri es geçtim
KVlRMx.jpg


JwSaFW.jpg


o4vqW5.jpg


Aşağısı marmaris gökova. Manzara süper yakından görmelisiniz.
Bir kaç gün evvel Forumdan ismail ayvazın hayatını kaybettiği yol burası sanırım
j8nska.jpg


xGA2hm.jpg


Gökova yolu.
8gdvrl.jpg


Gökova kamp alanı. Tavsiye ederim güzel işletmesi var ve hesaplı.
YIBjxa.jpg


4vVuYj.jpg


HszNha.jpg


2hiFd5.jpg


C7uFnC.jpg


BmX83h.jpg


caWws1.jpg


Tmicb4.jpg


XWdzCg.jpg


34w027.jpg


wR6dHe.jpg


J6FG0y.jpg

Kampın denizden görüntüsü
uDAxkm.jpg


Qpq0Fc.jpg


yrjaI3.jpg


Sedir adası. Giriş 15 tl. Ama ada mükemmel.
qiZHvW.jpg


Kleopatra plajı. Kumlara basmak yasak.
Sezar bu adayı Kleopatraya hediye etmiş. Buradaki kumları Mısırdan gemilerle getirtip buralara döktürmüş, diyorlar.
Ne Kleopatraymış arkadaş :)
M3bPeZ.jpg


2pjDBa.jpg


Adanın tiyatrosu. Sanırım 2200 yıllık bir tarihi var. 2200 yıl evvel buralarda insanlar nasıl yaşamışlar acaba.
ciBBCz.jpg


Kamp alanı yanındaki azmak çayı. İçinde koca koca balıklar var. Avlanmak yasak sanırım.
mYhqxp.jpg


TuSezb.jpg


Daha sonra Bozburuna gitmek için yola çıkıyorum. Bu bölgeler otellerin pek olmadığı yerler.
4eBKX4.jpg


Kızkumu. Efsaneye göre Bybassos Kralı'nın kızı güzel Prenses, korsanlardan kaçmak üzere burada denize doğru gider. Yüzme bilmediğinden dolayı da eteğine kum doldurarak ve karşı kıyıya ulaşmak için denize serperek ilerler. Ancak karanlıkta yolunu kaybettiğinden ve kumları da bittiğinden dolayı, kaldığı yerde boğularak ölür. Bu hikayeye dayanarak bölgeye Kızkumu ismi verilmiş.
KpFCfN.jpg


cNc9Qc.jpg


7F1lsL.jpg


Tabeladaki Amos denilen yeri daha sonradan keşfettim gitmek nasip olmadı. Bir dahaki sefere inşallah. Çok güzel bir koy.
pzb4R9.jpg


IiNAE1.jpg


Bozburun. Burada kalmayı planlıyordum. Daha sonra Datça dan buraya tekne turları olduğunu duyunca bir taşla iki kuş vuralım hesabı Datçaya gitmeye karar veriyorum. Ama Datça dan Bozburuna tekne turlarının bir süreliğine iptal edildiğini Datça öğreniyorum hesaplar tutmuyor maalesef.
Dree4V.jpg


Bu kayıkta miçoluk bile yaparım. Para vermeseler de olur.Karnımı doyursunlar yeter.:)
wSsLhH.jpg


Datça. İlk kamp alanı gece giriş yaptım hiç beğenmedim. Sabah gün doğar doğmaz çıkıyorum buradan.
PGYA54.jpg


rc6BDC.jpg


Sqjowf.jpg


Bu koydaki çamlık alan arayarak tesadüfen bulduğum başka bir kamp alanı.
Gökovayı aratmıyor bana. Herkese tavsiye ederim.
cGMSoh.jpg


8y0QT6.jpg


H9IusN.jpg


OKCvhn.jpg


QsUfJa.jpg


ZKya1W.jpg


7 gün sonunda maalesef geziyi erken bitirip dönüşe geçiyorum. Kamptan çıkarken.
SE18ec.jpg


Gelibolu. Keşan da bir akşam kalıyorum. Çok yorgunum.
wMqbv6.jpg


Malkara civarları, giderken tesadüfen uğradığım köfteciyi arıyorum ama farkında olmadan geçmişim.
gAgMO5.jpg


kHZFPn.jpg


Gümüşyaka tarafı
Yol kenarında denize bakıp dinlenip, Fena değil iyi gezdik vs şeklinde kabarırken bu üç bisikletli ile karşılaşıyorum.
İsviçreden geliyorlarmış :cyclopsan
lzgPTH.jpg


Bu şekilde gezi sona eriyor. Benim açımdan iyi bir tecrübe oldu. Gökova ve datça kamp alanları ve bu bisikletliler bende bir çok düşünceye sebep oldular. Mesela bir karavan. Bir daha gelmeyeceksiniz dünyaya fırsatları değerlendirin . Herkese iyi günler.

EEro4z.jpg
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Keyif dolu bir gezi olmuş.
Kamp alanları malesef daha önce bilgi sahibi olmayınca bir süpriz.Bazen iyi bazen kötü.
Paylaşım için teşekkürler:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keyif dolu bir gezi olmuş.
Kamp alanları malesef daha önce bilgi sahibi olmayınca bir süpriz.Bazen iyi bazen kötü.
Paylaşım için teşekkürler:)
Ben teşekkür ederim. Kamp alanı konusunda haklısın.Biraz tecrübe gerekiyor. Bende bu şekilde yaşayarak öğreniyorum.

güzel gezi olmuş, kamera olarak ne kullandınız
Teşekkürler. Gopro hero2. görüntü kalitesi çok daha iyi aslında, fakat youtube yüklemek için kaliteyi düşürmek zorunda kalıyoruz malesef.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler.
Bisikletliler insanın niyeti olunca herşeyi yapabileceğinin bariz bir örneği.Yapabilenlere helal olsun.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
güzel gezi yapmışsınız
ege de isteyip de gitmek nasip olmayan tek yer bozburun tarafı ama inşallah bir gün oraları da ziyaret edeceğim :D
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Güzel bir gezi.
Tebrikler.
Bir de kamp alanlarındaki fiyatları ile gezi teknesi tur fiyatlarını ekleseniz, ayrıca kamp alanlarının nelerini beğenip nelerini beğenmediğinizi belirtseniz süper olurdu.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
güzel gezi olmuş hocam. Kazasız olması daha da bi güzel :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi yapmışsınız
ege de isteyip de gitmek nasip olmayan tek yer bozburun tarafı ama inşallah bir gün oraları da ziyaret edeceğim :D

Bozburun içime dert oldu, başka bir zaman mutlaka yine gideceğim bir yer orası. amos turgut ve selimiye de dahil.

Güzel bir gezi.
Tebrikler.
Bir de kamp alanlarındaki fiyatları ile gezi teknesi tur fiyatlarını ekleseniz, ayrıca kamp alanlarının nelerini beğenip nelerini beğenmediğinizi belirtseniz süper olurdu.
Kamp alanı çanakkale kabatepe orman kampında çadır kurmayı yasaklamışlar. Diğer kamp alanında belli alanları yasakladıkları için çadır gelirleri epey düşmüş işletmenin. Kamp alanı güzel 25 tl. wc banyo hak getire. Wc si zaten paralı. Kamp alanı güzel ama çok daha güzel işletmesi olabilir. Yoklukta iş yapar. İzmir bademlide ismini hatırlamadığım kamp alanı 25 tl çadır alanı aşırı kalabalık, denizi güzel, wc banyo iyi değil bir daha uğramam herhalde. Gökova da kamp alanı 30 tl. Elektrik var. Kamp alanı müthiş, temiz. wc banyo market vs. herşey yerli yerinde. Datçada ılıca kamp 40 tl ama gelişi güzel bir ortamı var kampta olduğumu hissedemedim, okul bahçesi gibi bir alan küçük. Yorgunluktan konakladım sevmedim. Datça aktur kamp yine 30 tl. Süperdi. Gökovayı aratmadı hatta denizi gökovadan güzel.. Wc banyo benim evimden temizdi neredeyse. Çamaşırhanesi yemek pişirme yerleri vs eksiksiz. Gökova akyaka ve datça aktur kamp hiç düşünmeden gidilebilecek güzellikte. Tekne turu kişi başı 30 tl öğle yemeğide dahil. Sabah 9da yola çıkıp akşam 6 da dönüyorsun. Yüzmek için durduğumuz yerler zaten anlatılmaz derecede.

güzel gezi olmuş hocam. Kazasız olması daha da bi güzel :)
Motoru yağmurda bir savurdum ama topladım. Benzin istasyonunda yan ayaklığı açmayı unutup motoru yana yatırdım Allahtan koruma demiri var çizik bile olmadı motorda. Bunun dışında yan yoldan beni görmezden gelip yola atlayan araçları saymazsak kaza bela yaşamadık şükür.
 
Katılım
29 Eki 2013
Mesajlar
216
Bozburun içime dert oldu, başka bir zaman mutlaka yine gideceğim bir yer orası. amos turgut ve selimiye de dahil.


Kamp alanı çanakkale kabatepe orman kampında çadır kurmayı yasaklamışlar. Diğer kamp alanında belli alanları yasakladıkları için çadır gelirleri epey düşmüş işletmenin. Kamp alanı güzel 25 tl. wc banyo hak getire. Wc si zaten paralı. Kamp alanı güzel ama çok daha güzel işletmesi olabilir. Yoklukta iş yapar. İzmir bademlide ismini hatırlamadığım kamp alanı 25 tl çadır alanı aşırı kalabalık, denizi güzel, wc banyo iyi değil bir daha uğramam herhalde. Gökova da kamp alanı 30 tl. Elektrik var. Kamp alanı müthiş, temiz. wc banyo market vs. herşey yerli yerinde. Datçada ılıca kamp 40 tl ama gelişi güzel bir ortamı var kampta olduğumu hissedemedim, okul bahçesi gibi bir alan küçük. Yorgunluktan konakladım sevmedim. Datça aktur kamp yine 30 tl. Süperdi. Gökovayı aratmadı hatta denizi gökovadan güzel.. Wc banyo benim evimden temizdi neredeyse. Çamaşırhanesi yemek pişirme yerleri vs eksiksiz. Gökova akyaka ve datça aktur kamp hiç düşünmeden gidilebilecek güzellikte. Tekne turu kişi başı 30 tl öğle yemeğide dahil. Sabah 9da yola çıkıp akşam 6 da dönüyorsun. Yüzmek için durduğumuz yerler zaten anlatılmaz derecede.


Çok teşekkürler makbule geçti.
Soruyu sormamın sebebi 3 hafta önce eşimle ben de benzer güzergahta İzmir'den Mersin'e kadar eşimle indik ama kamp alanlarını temizlikten yoksundurlar diye tercih etmedik. Sözde 4 yıldızlı otellerde yarım pansiyon kaldık ama ne 4 yıldız her gittiğimiz otelde yatak çarşaf değiştirdik. Temizlenmemiş oda bile verdiler. Gelecek sefer kamp yapmayı düşünüyorum. En azından temiz yerleri bir not tutarım aklımda.
Tekrar teşekkürler.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kamp cadırını markası modeli fiyatı nedir Bayramlarda anca bi yerlere gidebiliyoruz otel bulmak sıkıntı pansiyona bile 150 tl diyorlar :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet crf ile belki görmüşsünüzdür ama arkadaşımın yazlığına ziyarete gitmiştim, kamp alanı da gayet güzel gözüküyordu.
Çadırım yanımda olsa evde yatmazdım :)
Migrosun ordamı. Dolaştım pazara falan gittim orada ama görmedim senin motoru.

Kamp cadırını markası modeli fiyatı nedir Bayramlarda anca bi yerlere gidebiliyoruz otel bulmak sıkıntı pansiyona bile 150 tl diyorlar :cherry:

Gittigidiyordan kargo dahil 80 tl ye aldım. 2,40cmx2,40 gibi bir ölçüsü var. Kış harici işinizi rahat görür.Marka hatırlamıyorum. Bu fiyata markanında pek bir önemi yok zaten.
 
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
479
Migrosun ordamı. Dolaştım pazara falan gittim orada ama görmedim senin motoru.



Gittigidiyordan kargo dahil 80 tl ye aldım. 2,40cmx2,40 gibi bir ölçüsü var. Kış harici işinizi rahat görür.Marka hatırlamıyorum. Bu fiyata markanında pek bir önemi yok zaten.


Migros'a biraz uzaktık ormanın başındaydık. Ben de görmedim fazla motosiklet ama kamp alanının ordan bi kaç kez geçtim, görsem gelirdim :)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Elinize sağlık,iyiki bizimle paylaştınız:cat:
Motorunuzun yakıt ortalamasıda geziler için gerçektende çok güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst