Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,442
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kış bakımını yaptığım motorumla bu mesafedeki ilk gezi tecrübem için yıllık izini bekledim.
15-20 gün gibi bir zaman ayırmıştım, fakat hesapta olmayan şeylerden bir hafta ile sınırlı kaldı.
Arkadaki ağaçlı yer evimin bahçesi yola çıkma hazırlıkları
Gümüşyakayı geçerken
Edirne civarlarında yağmura yakalandık. Birde ıslak yolda motor savruldu, şükür düşmeden ucuz atlattık.
Malkara da yağmurdan sığındığımız bir lokanta burası, tandır köfte türü şeyler yapıyor. Hayatımda yediğim en güzel köfte ve salatayı yaptılar diyebilirim. Uygun bir zamanda tekrar gidicem.
Sundurmasındaki kırlangıç yuvası elinizi uzatsanız dokunursunuz o derece doğal bir lokanta burası. Hatta lokanta değil başka bir ismi olmalı
Yollar güzel. Bazı kısımlarda bakım çalışması var. Bir de ıslak olmasa.
Sevgülü keçiler, hastasıyız
Burası benzin istasyonu arkası hayvanat bahçesi. Ne kadar iyi bir şey tartışılır.
Çanakkale de şehitlik gezisi sırasında malum bir siyasi partinin inanç ve seçim istismarıyla burada karşılaşacağımı hiç düşünemezdim. Şehitlik gezisini başlamadan bitiriyorum.
Hırhıs var
Kamp alanında gün batışı
Gece beklenmedik bir soğuk, hazırlıksız yakalandım mont var Allahtan.
Kamp alanı
Eceabatta çok güzel bir yer burası kahvaltı harikaydı.
Feribotta
Çanakkale balıkesir arası yollar bu şekilde ben çok beğendim
İzmir dikilide bir kamp alanında konakladım bir akşam. İşletmeyi sevmedim aşırı kalabalıktı. Resimleri es geçtim
Aşağısı marmaris gökova. Manzara süper yakından görmelisiniz.
Bir kaç gün evvel Forumdan ismail ayvazın hayatını kaybettiği yol burası sanırım
Gökova yolu.
Gökova kamp alanı. Tavsiye ederim güzel işletmesi var ve hesaplı.
Kampın denizden görüntüsü
Sedir adası. Giriş 15 tl. Ama ada mükemmel.
Kleopatra plajı. Kumlara basmak yasak.
Sezar bu adayı Kleopatraya hediye etmiş. Buradaki kumları Mısırdan gemilerle getirtip buralara döktürmüş, diyorlar.
Ne Kleopatraymış arkadaş
Adanın tiyatrosu. Sanırım 2200 yıllık bir tarihi var. 2200 yıl evvel buralarda insanlar nasıl yaşamışlar acaba.
Kamp alanı yanındaki azmak çayı. İçinde koca koca balıklar var. Avlanmak yasak sanırım.
Daha sonra Bozburuna gitmek için yola çıkıyorum. Bu bölgeler otellerin pek olmadığı yerler.
Kızkumu. Efsaneye göre Bybassos Kralı'nın kızı güzel Prenses, korsanlardan kaçmak üzere burada denize doğru gider. Yüzme bilmediğinden dolayı da eteğine kum doldurarak ve karşı kıyıya ulaşmak için denize serperek ilerler. Ancak karanlıkta yolunu kaybettiğinden ve kumları da bittiğinden dolayı, kaldığı yerde boğularak ölür. Bu hikayeye dayanarak bölgeye Kızkumu ismi verilmiş.
Tabeladaki Amos denilen yeri daha sonradan keşfettim gitmek nasip olmadı. Bir dahaki sefere inşallah. Çok güzel bir koy.
Bozburun. Burada kalmayı planlıyordum. Daha sonra Datça dan buraya tekne turları olduğunu duyunca bir taşla iki kuş vuralım hesabı Datçaya gitmeye karar veriyorum. Ama Datça dan Bozburuna tekne turlarının bir süreliğine iptal edildiğini Datça öğreniyorum hesaplar tutmuyor maalesef.
Bu kayıkta miçoluk bile yaparım. Para vermeseler de olur.Karnımı doyursunlar yeter.
Datça. İlk kamp alanı gece giriş yaptım hiç beğenmedim. Sabah gün doğar doğmaz çıkıyorum buradan.
Bu koydaki çamlık alan arayarak tesadüfen bulduğum başka bir kamp alanı.
Gökovayı aratmıyor bana. Herkese tavsiye ederim.
7 gün sonunda maalesef geziyi erken bitirip dönüşe geçiyorum. Kamptan çıkarken.
Gelibolu. Keşan da bir akşam kalıyorum. Çok yorgunum.
Malkara civarları, giderken tesadüfen uğradığım köfteciyi arıyorum ama farkında olmadan geçmişim.
Gümüşyaka tarafı
Yol kenarında denize bakıp dinlenip, Fena değil iyi gezdik vs şeklinde kabarırken bu üç bisikletli ile karşılaşıyorum.
İsviçreden geliyorlarmış :cyclopsan
Bu şekilde gezi sona eriyor. Benim açımdan iyi bir tecrübe oldu. Gökova ve datça kamp alanları ve bu bisikletliler bende bir çok düşünceye sebep oldular. Mesela bir karavan. Bir daha gelmeyeceksiniz dünyaya fırsatları değerlendirin . Herkese iyi günler.
15-20 gün gibi bir zaman ayırmıştım, fakat hesapta olmayan şeylerden bir hafta ile sınırlı kaldı.
Arkadaki ağaçlı yer evimin bahçesi yola çıkma hazırlıkları
Gümüşyakayı geçerken
Edirne civarlarında yağmura yakalandık. Birde ıslak yolda motor savruldu, şükür düşmeden ucuz atlattık.
Malkara da yağmurdan sığındığımız bir lokanta burası, tandır köfte türü şeyler yapıyor. Hayatımda yediğim en güzel köfte ve salatayı yaptılar diyebilirim. Uygun bir zamanda tekrar gidicem.
Sundurmasındaki kırlangıç yuvası elinizi uzatsanız dokunursunuz o derece doğal bir lokanta burası. Hatta lokanta değil başka bir ismi olmalı
Yollar güzel. Bazı kısımlarda bakım çalışması var. Bir de ıslak olmasa.
Sevgülü keçiler, hastasıyız
Burası benzin istasyonu arkası hayvanat bahçesi. Ne kadar iyi bir şey tartışılır.
Çanakkale de şehitlik gezisi sırasında malum bir siyasi partinin inanç ve seçim istismarıyla burada karşılaşacağımı hiç düşünemezdim. Şehitlik gezisini başlamadan bitiriyorum.
Hırhıs var
Kamp alanında gün batışı
Gece beklenmedik bir soğuk, hazırlıksız yakalandım mont var Allahtan.
Kamp alanı
Eceabatta çok güzel bir yer burası kahvaltı harikaydı.
Feribotta
Çanakkale balıkesir arası yollar bu şekilde ben çok beğendim
İzmir dikilide bir kamp alanında konakladım bir akşam. İşletmeyi sevmedim aşırı kalabalıktı. Resimleri es geçtim
Aşağısı marmaris gökova. Manzara süper yakından görmelisiniz.
Bir kaç gün evvel Forumdan ismail ayvazın hayatını kaybettiği yol burası sanırım
Gökova yolu.
Gökova kamp alanı. Tavsiye ederim güzel işletmesi var ve hesaplı.
Kampın denizden görüntüsü
Sedir adası. Giriş 15 tl. Ama ada mükemmel.
Kleopatra plajı. Kumlara basmak yasak.
Sezar bu adayı Kleopatraya hediye etmiş. Buradaki kumları Mısırdan gemilerle getirtip buralara döktürmüş, diyorlar.
Ne Kleopatraymış arkadaş
Adanın tiyatrosu. Sanırım 2200 yıllık bir tarihi var. 2200 yıl evvel buralarda insanlar nasıl yaşamışlar acaba.
Kamp alanı yanındaki azmak çayı. İçinde koca koca balıklar var. Avlanmak yasak sanırım.
Daha sonra Bozburuna gitmek için yola çıkıyorum. Bu bölgeler otellerin pek olmadığı yerler.
Kızkumu. Efsaneye göre Bybassos Kralı'nın kızı güzel Prenses, korsanlardan kaçmak üzere burada denize doğru gider. Yüzme bilmediğinden dolayı da eteğine kum doldurarak ve karşı kıyıya ulaşmak için denize serperek ilerler. Ancak karanlıkta yolunu kaybettiğinden ve kumları da bittiğinden dolayı, kaldığı yerde boğularak ölür. Bu hikayeye dayanarak bölgeye Kızkumu ismi verilmiş.
Tabeladaki Amos denilen yeri daha sonradan keşfettim gitmek nasip olmadı. Bir dahaki sefere inşallah. Çok güzel bir koy.
Bozburun. Burada kalmayı planlıyordum. Daha sonra Datça dan buraya tekne turları olduğunu duyunca bir taşla iki kuş vuralım hesabı Datçaya gitmeye karar veriyorum. Ama Datça dan Bozburuna tekne turlarının bir süreliğine iptal edildiğini Datça öğreniyorum hesaplar tutmuyor maalesef.
Bu kayıkta miçoluk bile yaparım. Para vermeseler de olur.Karnımı doyursunlar yeter.
Datça. İlk kamp alanı gece giriş yaptım hiç beğenmedim. Sabah gün doğar doğmaz çıkıyorum buradan.
Bu koydaki çamlık alan arayarak tesadüfen bulduğum başka bir kamp alanı.
Gökovayı aratmıyor bana. Herkese tavsiye ederim.
7 gün sonunda maalesef geziyi erken bitirip dönüşe geçiyorum. Kamptan çıkarken.
Gelibolu. Keşan da bir akşam kalıyorum. Çok yorgunum.
Malkara civarları, giderken tesadüfen uğradığım köfteciyi arıyorum ama farkında olmadan geçmişim.
Gümüşyaka tarafı
Yol kenarında denize bakıp dinlenip, Fena değil iyi gezdik vs şeklinde kabarırken bu üç bisikletli ile karşılaşıyorum.
İsviçreden geliyorlarmış :cyclopsan
Bu şekilde gezi sona eriyor. Benim açımdan iyi bir tecrübe oldu. Gökova ve datça kamp alanları ve bu bisikletliler bende bir çok düşünceye sebep oldular. Mesela bir karavan. Bir daha gelmeyeceksiniz dünyaya fırsatları değerlendirin . Herkese iyi günler.