Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bazen düşünüyorum, Fatih Sultan Mehmet Han Hz. leri yattığı yerden kalksa suratımıza tükürür ve "bu hale getirin diye mi fetettim ben İstanbul'u" der....
Zaten demiş:
İstanbulun fethinin ilk cuma namazı ayasofyada kılınır. Ve ilk hutbeyi cennet mekan Fatih sultan Mehmet verir ve konuşmasının bir bölümünde şöyle der. "bungünden sonra her kimki bu ibadet haneyi bizim camii yaptığımız buyeri başka bir amaçla kullanırsa önce Allahın sonra Resulünün.sonrada acizane benim lanetim onların üzerine olsun" daha ne desin.
bir zamanlar islambol 'du adı.. şimdi ise mega kent , suç şehri...
edep haya hakgetire..
hey gidi istanbul.. ne hale geldin, ne hale getirildin böyle..