Baktıkça keyif alıyorum.
Hortlasın bu başlık![]()
Bu kadar yola bu kadar foto az degil mi?
Stavro bu gezinin biraz daha uzununu yapmak istedim bu yaz ama vakit+(nakit X teget)sözkonusu olunca uymadı evdeki hesapr:
Amacım Volos ve Korint'i, görmekti
Sabah Omonia'da Hurriyet gazetesi alıp bir cafede kahve içmek,öglen Pire'de yemek yemek,aksam Plaka'da sirtaki yapmaktı.
İlle de Ahtapot ızgara,12 numero Uzo.
inşallah seneye.
Yesu vire.