İstanbul Atina Yolculuğum ve Fotoğraflarım

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
40 litre benzin harcadım benzin burda 0.90 euro litresi
yeşil kart 100 euro
triptik 30 ytl
yurtdışı ehliyer 210 ytl

o kadar 4 aydır burdayım zaten
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
tebrikler güzel gezi yol kaymak gibi yüregine sağlık fezırın hayırlı olsun
:rendeer::rendeer:
 
Katılım
28 Şub 2007
Mesajlar
33
bende yeni sandım. ama yinede süper gezi olmuş. evet hortlamayı hak ediyor başlık.:)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
mondial bu adama sponsor ol :) reklam şahane yahu. aha ben kaç gündür 125 ukt alayım mı diye düşünürken gördüm bu başlığı gel de alma. maaşallah.
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
799
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:güzel bir gezı olmus..resımler süper..
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
hortlak portlak iyimiş ama büyük cesaret abi ... Mondial ile 1150 km tek seferde..!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar yola bu kadar foto az degil mi?
Stavro bu gezinin biraz daha uzununu yapmak istedim bu yaz ama vakit+(nakit X teget)sözkonusu olunca uymadı evdeki hesap:pr:
Amacım Volos ve Korint'i, görmekti
Sabah Omonia'da Hurriyet gazetesi alıp bir cafede kahve içmek,öglen Pire'de yemek yemek,aksam Plaka'da sirtaki yapmaktı.
İlle de Ahtapot ızgara,12 numero Uzo.
inşallah seneye.
Yesu vire.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla helal diyorum :cat:
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Süper valla bim yaa ne güzel :):) benim kanuni windy de gidermi acaba böyle :D sorun çıkarırmı acaba korkuma bişey yapamıyorum :) eline sağlık :)
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Stavro tesekkürler paylasim icin..
O yollari araba ile kac kere gectim bilmiyorum.
O günler aklima geldi simdi..
Tesekkürler
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Bu kadar yola bu kadar foto az degil mi?
Stavro bu gezinin biraz daha uzununu yapmak istedim bu yaz ama vakit+(nakit X teget)sözkonusu olunca uymadı evdeki hesap:pr:
Amacım Volos ve Korint'i, görmekti
Sabah Omonia'da Hurriyet gazetesi alıp bir cafede kahve içmek,öglen Pire'de yemek yemek,aksam Plaka'da sirtaki yapmaktı.
İlle de Ahtapot ızgara,12 numero Uzo.
inşallah seneye.
Yesu vire.

abi bi zahmet benide takıver peşine.. Bende PEk bi Heveslendim ya.. :pale:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bir ara bizde grup olarak gitsek yolu bilen birinin önderliğinde keşke ...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
hedeflerimden biride bu. önce yunanistan gezisi deneme için, ileriki yıllardada avrupa turu,tee ispanyaya kadar. İnşallah yapabilirim
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
güzel yerler,güzel gezi.bu arada 125 cc ile 15 saatte bu kadar yol gittiğiniz için tebrikler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst