İstanbul Atina Yolculuğum ve Fotoğraflarım

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
selam arkadaşlar mondial KT 125 ile yapmış olduğum yolcululuğumu ve fotoğrafları paylaşmak istedim iyi seyirler :)

İSTANBUL ATİNA ARASI KATEDİLEN MESAFE 1150 KM
TOPLAM 15 SAAT


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
TURING OFISI MASLAK MOTOR ICIN TRIPTIK KAĞIDI ALMAYA GITTIM


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
TEKİRDAĞ


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
TEKIRDAG LIMAN LOKANTASINDA BİR MOLA


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
KEŞAN


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
İPSALA SINIRINA DOĞRU


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
ARTIK SINIRA 5 DAKKA KALA


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
VE TÜRKİYEYE VEDA


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
SINIRI GEÇER GEÇMEZ İLK TABELALAR


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
YUNANİSTANIN İLK SEHRİ DEDEAĞAÇ


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
KAVALAYA YAKIN BİR NEHİR


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
DUR BİLMEYEN KT125 :)


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
YOLLAR KUSURSUZ


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
ARTIK SELANİĞE AZ KALDI


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
SELANİĞİN DIŞINDA Bİ KASABADA MOTORCULARIN MOLASI ONLARDA TURİNGE ÇIKMIŞLAR


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
MOLA YERİMDEN Bİ MANZARA


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
SAAT 16.00 SULARI ARTIK YEMEK YEME VAKTİ RAKI BALIK YAPTIM TABİİ 1DUBLE İÇTİM :)


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
BİTMEYEN YOLA DEVAM


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
YOLLAR VİRAJLIDA OLSA KAYMAK GİBİ


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
GÜZEL Bİ MANZARA


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
DUR DURAK BİLMEYEN MOTORUM


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
ARTIK LAMİA DAYIM ATİNAYA SADECE 200 KM KALDI SAAT 20.00 CİVARI


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
DENİZ ÇOK GÜZEL


Shot with DMC-FX01 at 2007-07-22
VE ATİNADAKİ EVİMDE SON BULAN YOLCULUK EVİMDEN GÜN BATIMI


EPEY RESİM VARDI AMA BEN BUNLARI ANCAK KOYABİLDİM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ
ARTIK FAZERİMLE YAPACAĞIM YOL TECRÜBELERİNİ SİZE AKTARACAĞIM
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Stavro süper gezi olmuş kardeşimde,Mondial'le olmasına şaşırmadım desem yalan olur.Hiç problem çıkarmadımı?
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
yok herhangi problem çıkarmadı sonuçta basit makinalar ne problem çıkarabilirki sadece yorucu idi 8000 devirin altına inmedim bazen 9000 devire bile çıktım ama gerçekten yoruyor 8000 devir sürekli gitmek ve vibrasyon :S
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bi nev-i masaj oldu Atina'ya kadar diyosun:).Fazer'inde şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok güzel bir gezi olmuş tebrik ederim, mondial i getiren uğur firmasının size reklam için pay vermesi lazım bence, o kadar yolu problemsiz gitmeniz markaya güveni artıracaktır eminim.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
tebrikler harika bir yolculuk ve anlatım bizler'le paylaştınız! kardeşim'de atina'da evli ben iskeçe gümülcine oralara konser için gittim atina nasip olmadı kardeşimiz'de davet etmese'de oralara geleceğim inşallah kazasız yollar' sağlıklar 'sevgiler........
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
arkadaşlar atina ya motor gezisi düzenlerde bana haber vermesseniz valalhi darılırım.düşünenler varsa şimdiden beni listeye alsınlar
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
merhaba Stavro...
sağol... hiç görmediğim, göremeyeceğim(şimdilik) yerleri sayende görmüş oldum. güzel bir gezi...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Cok zevkli olmustur eminim.. Yolunuz hep acik olsun hocam..
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
gerçekten harika fotoğraflar ve paylaşım.Çok teşekkürler...
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel bir gezi olmuş motoruna sağlık:cat: merak ettim motorda ısınma falan olmadımı yani motosiklet dayanıyor değimi o kadar yola bide ortalama kaç km süratle gittin.ve kaç saat motoru dinlendirmeden devam ettin..şimdi bunları niye sordum bende bir yolculuga cıkmayı düşünüyorum ama kısmet. :cat:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
güzel bir gezi olmuş motoruna sağlık:cat: merak ettim motorda ısınma falan olmadımı yani motosiklet dayanıyor değimi o kadar yola bide ortalama kaç km süratle gittin.ve kaç saat motoru dinlendirmeden devam ettin..şimdi bunları niye sordum bende bir yolculuga cıkmayı düşünüyorum ama kısmet. :cat:

motorda hiçbirproblem olmadı ısınma doğal olarak oldu ama problem değil sonuçta 125 cc ne kadar ısınabilirki her taraftan açık motor granaj falan yok yani rüzgar alıyor heryerden ondan problem yaratmadı
motorun üst limiti yaklaşık 9000 devir buda yaklaşık 110 - 115 km tekabül ediyor ben 8000 devirin altına düşmedim hiç yani süratim sürekli 95-100 km civarı idi. molalarım sadece 5-10 dakika idi 3-4 kere durdum bide öğlen yemeği için yani motoru fazla dinlendirmedim kafan rahat olsun yola çıkmadan evvel bi servise git yağ falan değiştir
tek problem sadece yağ yakması idi oda doğal çünkü 15 saat sürekli üst limitte çalıştı motor sürekli 8500 devirde uzun yola çıkmadan bi yağ değiştir o kadar bide genel bakımları yap zinciri kontrol et ne bileyim lastikleri falan vs.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
güzel bir gezi olmuş...paylaşım için teşekkürler...gidipte göremeyeceğimiz yerleri gösterdin bize...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Stavro Eline motoruna sağlık.Özellikle bu yolu Mondial ile ypman çok hoşuma gitti zaten duyduğum kadarı ile mondial in en sağlam modeliymiş kt125.Allah dilerim ki bir gün bize de nasip eder.Tekrar tekrar sağol...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
istanbul atina yolculuğunuzun çok zevkli geçtiğine adım gibi eminim.güzel resimler çekmişin emeğin ve gösterimin için teşekkürler.bende geçen hafta kıbrısa gittim geldim.şuanda ankaradan istanbula gidiyorum kızılcahamamda moladayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst