İST-SAROS-AYVALIK-İSTANBUL Motorlu Kamplı Tatil :)

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
19
Bravo Kizlar,

Vallaha kolay iş değil,sizi tebrik ediyorum.O kadar yol gitmek gece gündüz cersaret işi.Zira arıza bile olsa gecenin bi vakti diye ben çıkmam yollara.Kutluyorum cesaretinizi yolunuz açık olsun....Nice gezilere kazasız belasız
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
turuncu gerçekten bende kutluyorum.Zor ve uzun bir gezi olmuş.Yanında biri varmış sanırım.2 kişi daha zor değilmi motor kullanmak:silent: Şahsen ben bu kadar uzun yolu 2 kişi kullanamam gibi geliyor.350 milyonna kaçgün kaldın 10gün mü?:silent:çünkü toplam maliyet 350 günlük 35 milyon yazmıssın.Birde şimdi gidecek olsan direk nerelere giderdin? Bende gitmeyi düşünüyorumda yanıma birilerini bulabilirsem:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst