ayvalık polis karakolunun yanından içeri giriyorsunuz, yol T şeklini alıyor, yol bittiğinde sola dönüyorsunuz, tekrar ilk sağa giriyorsunuz, solda ufak bir arada, girişte manav, karşısında ekmek fırını var.. ismi galiba dombili köfteydi

giderseniz selam söyleyin mutlaka..
adı üstünde esnaf lokantası.. ufak bir yer.. işletenler çok kibar.. kelle paça çorba 1,25 YTL (çok güzeldi), yarım ekmek köfte 1,5 YTL, porsiyonu 2,5 YTL (köftelerde güzeldi ama tam piştiğine emin olun

), karışık ayvalık tostu 1,5 YTL, pilav/kurufasülye 1,25 YTL.. sanırım gününe göre farklı sulu yemek de çıkarıyorlar... yani 2 kişi yaklaşık toplam 10 YTL'ye çorba+köfte+pilav falan tıka basa doyabilirsiniz..
yorumlarınız için teşekkürler
